steira Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg kom i skade for å flashe biosen uten å ta kopi. Så nå kommer jeg ikke inn i bios engang Hvordan skal jeg gå frem for restore bios ? Går dette an bare med å legge bios rom`n på en diskett å restarte ? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Har du prøvd med å clear(Discharge) cmos, står nok forklart i manualen din hvordan du gjør det på ditt hovedkort. Lenke til kommentar
kit Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg har gjort det samme, slettet BIOS uten Backup. Det hjalp ikke å slette CMOS. Får feilmelding om at minne ikke er ok via noen LED. Prosessoren og noe som kalles "Early Chipset Init" er ok, i følge de LED. Noen som har en ide om hvordan jeg kan få lagt inn en ny BIOS? MAskinen søker på floppy og DVD. Kansje noen som har dette hovedkortet kan sende meg en Backup av en fungerende BIOS? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Gå på msi sin hjemmeside og last ned den rette biosen på en disk og flash den så på din maskin Lenke til kommentar
kit Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Takker for svar, men poblemet er at maskinen henger før "POST Report" skjermen. Jeg får ikke opp noe skjermbilde i det hele tatt, heller ikke muligheten til å velge bootenhet. Jeg har prøvd å legge inn BIOS filen som skal brukes når man skal Flashe BIOS, men det skjer ikke noe, bortsett fra aktivit på floppyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå