CSSSK Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Haha, kongeprosjekt, det der står det respekt av! Skulle gjort det selv hvis jeg hadde hatt tid... Hvor mange db omtrent bråker den vifta på 5 volt (hva slags vifte kan den sammenlignes med?) ? Og hva slags blokk har du brukt for å kjøle ned chipsettet med? Hvordan har du festet den? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Nå har jeg jobbet med bil i snart 11 år. en slik vifte når montert i bil trekker den jo i oppstarten nesten 45Amp på 12V system :? hvordan klarer du det og hva slags strømforsyning har du ? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Det var sykt kult! Syns bare maskina var ganske stövete!? Vifta er kongekul Vet du sänn ca. hvor mye luft den flytter? Hadde värt kult ä vite :razz: Dr.x Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Rått! Hva om du kommer borti vifta med tærne? :/ Hvor mye mer klarer du å overklokke pga dette? Og hvordan er temperaturene nå i forhold til før? Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 hehehe....ska vi se: Vifta er ei høykvalitets radiatorvifte fra bil m/gode kulelager og runde og fine vifteblad. Kjører jeg vifta på 12v, så må hørselvernet på Jeg har testa max overklokking, skrudde farten mer og mer ned helt til maskinen ble ustabil. Da var jeg nede i 2.5v. (lite, men nok til å snurre :smile:) Lufta beveger seg sakte men sikkert gjennom kabinettet og ut gjennom radiatoren. Jeg har nå stillt inn spenninga til 2.8v, trekker vel ikke en watt engang Spesifikasjoner: Les hele tråden... :smile: Lenke til kommentar
xthal Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 så übertøft ut, men jeg tror du må gå over maskina en runde med litt spraylakk eller.no så ikke helt pent ut (ripene på sida osv.) Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Dette blir vell litt mindre, men bråker vell ikke så mye :grin: http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu/fan-40.html Lenke til kommentar
mariusnp Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Det der var ganske sykt ja.............goddamn! Lenke til kommentar
shebban Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Hellstorm. På den siden du skal få ut, må du legge ut noen flere bilder av Ferarien(callien) din:) Den er jo bare RÅÅÅ!!! Lenke til kommentar
normal Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 RAHAHAHA den hellkassa SERså forjævlig ut altså haha sorry måtte bare ut med litt damp. ser jo ut som et mek verksted hele kassa. kan være jeg har truffet på noen "uheldige" bilder men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå