Nesnitram Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Klarte å åpne Nobrain.dk med et uhell. Noen som vet hvordan jeg fjerner den, har forsøkt å restarte, men det fungerer ikke. Kjører linux (ubuntu) på dataen. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Yess, klarte det. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Er greit om du legger ut hvordan du gjorde det, tilfelle andre lurer på det samme, så finner de en løsning her. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Gikk inn på siden for å sjekke, og dette er jo egentlig an de snillere sidene. For min del var det bare å holde museknappen på ett sted, og vente på at vinduet returnerte til vanlig posisjon og klikke meg gjennom omtrent 100 bokser (holde Enter inne). Evt. bare drepe nettleseren via Oppgavebehandleren. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 I opera kan du tvinge skriptet som kjører til å ikke lengre kjøre <3 Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Fikk hjelp av broren min, tror han holdt inn Ctrl + F3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå