fasediagram Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg skulle gjerne laget en html-mail med et skjema der mottakeren skal kunne fylle ut info i et skjema og sendt denn infoen til meg. Dette må funke likt i alle e-postklienter og på webmail. Hvordan burde jeg gå frem? Jeg kan html sånn passe greit. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Du må nok bruke PHP i tillegg. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Lag inputfelt for From, To, Subject og Message. Så bruker du http://no2.php.net/manual/en/function.mail.php Lenke til kommentar
fasediagram Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Takker for svar. Har lest at html ikke blir lest helt som an vanlig nettside i mailklienter. Leste at noen tags blir ignorert osv. Noen som vet om dette er tilfellet? Lenke til kommentar
masb Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 htmlen har ikke noe å gjøre med selve mail-løsningen å gjøre. Du trenger en backend-løsning for at du skal kunne få informasjonen fra HTML-formen. HTML brukes bare for å lage utseendet for formen. Du må bruke PHP for at informasjonen i formen skal kunne sendes noe sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå