Gå til innhold

Trenger råd og hjelp til å finne godt betalt jobb!


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg trenger råd, hjelp og innspill fra dere til å finne en greit betalt jobb ( 320.000,- minimum årlig brutto).

 

Jeg har fagbrev innen mur,steinfaget, men føler jeg har valgt litt feil yrke. :hmm:

Jeg er mann , 26 år og har en familie, er økonomisk avhengig av lønn, så lengre utdanning blir vanskelig.

 

Er det noen yrker som tar inn folk som meg uten høyere utdanning, men likevel ok lønn?

Er åpen for alt, viktigste er at jeg opprettholder økonomien min, eier jo hus og bil.

 

Hva kan dere foreslå?

Noen som har noen gode historier, kontakter?

Hva tjener dere?

 

Noen som kjenner seg igjen? :roll:

 

Håper på masse masse hjelp og innspill. :thumbup:

 

Tusen takk på forhånd til alle som svarer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hjelpearbeider er vel veien å gå tenker jeg, som murer burde du klare å få jobb som hjelpearbeider innen håndverker yrker (tømrer, gulvlegger osv..) Da burde du klarer å holde et godkjent nivå på lønnen og få et nytt yrke.

 

Ja. Men har litt blyst til å prøve noe litt annet enn det jeg er vant til..

F.eks hjelpearbeider som heismontør, elektriker, osv.. :)

 

Men vet ikke hva lønn som hjelpearbeider er..og om jeg kan utdanne meg gjennom firma med grei lønn så man kan leve utenom også.

 

Noen som har opplevd å gå lei yrket sitt og har kommet seg videre på noe annet kjekt? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg ser at jeg har valgt feil retning, heldigvis har skole rettingen min flere muligheter. Prøver nå og gå inn som lærling for andre gang, det er en offshore jobb jeg søker meg inn på (dette for å fortsette med en økonomi som støtter å bo alene)

 

Det er ikke lett, spesielt hvis du vil inn på yrker som helst krever grunnleggende kunnskap du kun kan få på skole.

 

Hjelpearbeider har en lønn over lærlinger, men under en faglært.. Er dog ikke alle som har disse mulighetene..

Lenke til kommentar
Jeg ser at jeg har valgt feil retning, heldigvis har skole rettingen min flere muligheter. Prøver nå og gå inn som lærling for andre gang, det er en offshore jobb jeg søker meg inn på (dette for å fortsette med en økonomi som støtter å bo alene)

 

Det er ikke lett, spesielt hvis du vil inn på yrker som helst krever grunnleggende kunnskap du kun kan få på skole.

 

Hjelpearbeider har en lønn over lærlinger, men under en faglært.. Er dog ikke alle som har disse mulighetene..

 

Nei det er ikke lett når man føler man har valgt feil yrke og sitter godt i det med hus og familie.

Har grublet på dette ganske lenge..

Ender vel opp med at det blir en vaktmesterjobb eller noe i den dur.

 

Men kunne faktisk tenke meg å jobbe som f.eks forsikringskonsulent eller noe slikt..

Er det noen som vet om det går på fastlønn eller ren provisjon?

 

Har tenkt i offshore baner også, men tror ikke jeg har noen sjanse egentlig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...