Skrollan Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 hei Jeg lurte på om det finnes noen mulighet til å hindre enkelte kanaler for å bli vist på TVen på barnerommet? Har en svigersøster som bare er 7 år og som gjerne vil ha TV på barnerommet, men svigers vil ikke at hu skal ha muligheten til å se på alle kanalene dems. skal også nevnes at de har Kabel TV Mvh: skrollan Lenke til kommentar
War Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Vil dette si 2 dekodere? Noen har en mulighet til å slå på passord på de kanaler man vil. Dvs Tv2 Tv3 Playboy ( dukker opp "trykk kode" ) Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Vil dette si 2 dekodere? Noen har en mulighet til å slå på passord på de kanaler man vil. Dvs Tv2 Tv3 Playboy ( dukker opp "trykk kode" ) de har Canal Digital btw Kan man da sperre hvlike kanaler man vil eller bare de som er rated adult? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Meny - Brukerinnstillinger. Der inne kan jeg sperre de kanaler jeg selv ønsker.(med pinkode) Jeg har Canal Digital Det ser sånn ut: Endret 25. januar 2010 av War Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Meny - Brukerinnstillinger. Der inne kan jeg sperre de kanaler jeg selv ønsker.(med pinkode) Jeg har Canal Digital kabel TV eller parabol du har? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Kabeltv. Det vil jo være avhengig av softwaren på dekoderen, men mine har hatt det siden 90-tallet. Den jeg har nå er fra 2006. Endret 25. januar 2010 av War Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Kabeltv.Det vil jo være avhengig av softwaren på dekoderen, men mine har hatt det siden 90-tallet. Den jeg har nå er fra 2006. Okei, tusen takk skal sjekke det på DEKODEREN Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Er bare å aktivere foreldrekontroll. Hadde de hatt dreambox eller en lignende amrt tuner, så kunne de ha satt hvilken kanaler og tidspunkt man hadde tilgang til disse. Kan jo være greit å slå av når det gjøres lekser f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå