opticus Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Originalposten lar jeg stå, men alt er forandret ganske mye etter timesvis med research, jeg anbefaler andre å søke enda mer før man spør om hjelp, de aller fleste svarene er der ute, om man har tid og ork til å søke seg frem Har vært facinert av vannkjøling i lengre tid, men aldri satt opp noe selv, men nå føler jeg tiden er kommet for å prøve dette her. viftene er stygge, men tenkte jeg skulle lakkere dem i en penere farge, er ytelse/støy som er fokuset. 1x Swiftech Apogee XT 1x Swiftech MCP655 (Laing D5) - ½" (12mm) 1x EK - D5 X-TOP G1/4 Rev.2 1x XSPC RS360 - Black 1x XSPC - Cooling Reservoir - 150mm - Silver 4x Push On - G¼ - 13/19mm - Vinkel - Sølv 6x Feser - Push On - ¼" BSPP (G1/4) - ½" ID - 3/4" OD 1x Temperatursenor - ¼" BSPP (G1/4) - Push-On 10/8 - Blå 4x Noctua NF-P12-1300 - 120mm samt termisk pasta, slanger, strømlegulator til vifter etc også litt lys ser dette ut som et vettig oppsett? Endret 29. januar 2010 av opticus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå