Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie" [Finale!]

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie"  

621 stemmer

1. 1. Stem på tidenes beste TV-serie

• 24
      40
    • Band of Brothers
      68
    • Dexter
      78
    • Entourage
      25
    • House M.D.
      64
    • Lost
      84
    • Scrubs
      56
    • Sopranos, The
      51
    • Top Gear
      109
    • Wire, The
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ga du deg etter sesong 2 har du ikke stemmerett. Enkelt og greit.

Regner med at dette sånn delvis var ment som en spøk, men hadde det vært sånn ville ikke denne kåringen ha kommet noen som helst vei.

I forhold til akkurat denne kåringen var det ment som en spøk ja :p

Men ellers står jeg for det jeg sier, folk som ga seg etter sesong 2 har i liten grad rett til å komme i etterkant å kritisere oss andre som fortsatt liker serien. Det er allmennt kjent at Lost hadde sin absolutte nedeperiode midt i sesong 2.

Lenke til kommentar

Regner med at dette sånn delvis var ment som en spøk, men hadde det vært sånn ville ikke denne kåringen ha kommet noen som helst vei.

Men ellers står jeg for det jeg sier, folk som ga seg etter sesong 2 har i liten grad rett til å komme i etterkant å kritisere oss andre som fortsatt liker serien. Det er allmennt kjent at Lost hadde sin absolutte nedeperiode midt i sesong 2.

Og du mener det er tidenes serie verdig å ha en absolutt nedeperiode?

Lenke til kommentar

Da foretrekker jeg Sopranos, som ikke har NOEN nedeperioder. Den begynner på topp og går bare oppover.

Når det er sagt så jeg til og med sesong 3 av Lost, og for min del tok den seg aldri opp igjen. Sesong 1 var bra, 2 og 3 var ikke bra.

Lenke til kommentar

Min stemme går til The Sopranos, og dette først og fremst pga. av alle de ekstremt gjennomførte karakterene. Man får et genuint forhold til samtlige, noe som, ihvertfall for meg, er en sjeldenhet. Det at serien ikke har én svak episode, har meget sterkt skuespill og har tidenes herligste stemning skader heller ikke:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...