Gå til innhold

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie" [Finale!]

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie"  

621 stemmer

1. 1. Stem på tidenes beste TV-serie

• 24
      40
    • Band of Brothers
      68
    • Dexter
      78
    • Entourage
      25
    • House M.D.
      64
    • Lost
      84
    • Scrubs
      56
    • Sopranos, The
      51
    • Top Gear
      109
    • Wire, The
      46

Anbefalte innlegg

Nå vet du jo at svarene kommer i de neste sesongene. Er bare til å sette seg ned og se; for og da kommentere om det er verdt det eller ikke.

Svarene kommer? Mer vås med tidsreiser og det hele. Jeg er STOR sci-fi fan, men LOST håndterer sakene slik at det hele virker temmelig tilfeldig og tåpelig

For all del, jeg skal se ferdig serien (på TVNorge-sendeskjema) - men tidenes beste TV-serie er LOST etter mitt syn fjernt fra å være.

Og Firefly er gull, men også en litt obskur kultserie. Den fikk egentlig flere stemmer enn jeg hadde forventet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hele pollen er meningsløs når hverken Seinfeld, South park eller Boston Legal er med. Veit ikke hvor langt de kom/om de var nominert i det hele tatt, men som sagt, pointless ;)
Dettte innlegget er latterlig. Dette er en demokratisk kåring, og ingen av disse serien kom videre. SP var veldig nærme å komme videre, så det er bare slikt det ble. Vær så snill og tenk litt.
Lenke til kommentar
Fordi serien blei fullstendig uinterresant i løpet av sesong to og ikke kom seg fremover, den stilte bare flere og flere spørsmål uten å gi svar på noe som helst. Godt mulig svarene kom seinere, men da var det allerede for seint for min del. Sesong 1 var forøvrig strålende.

Dessuten er det flere andre serier på lista jeg mener er både smartere, bedre og med underholdene enn Lost.

Hva er vitsen å se en film til point of no return, uten å se klimaks og avsluttningen? Å si at det ikke burde vært på top 2 fordi du ikke har giddet å sett alt som er komt ut er jo helt feil. Nå vet du jo at svarene kommer i de neste sesongene. Er bare til å sette seg ned og se; for og da kommentere om det er verdt det eller ikke.

Hvor langt så du egentlig? La meg tippe; sesong 2 eller 3?

Jeg så til rundt midt ut i sesong 2 ja og jeg sier ikke at den ikke burde være på topp 2 fordi jeg ikke har giddet å sett alt som har kommet ut, jeg sier at den ikke burde være på topp 2 fordi den blir møkk kjedelig og ikke klarer å holde på interressen min slik flere andre serier som har vært nominert har klart å gjøre. Dette er en smaksak og uansett hva du sier så kommer det ikke til å endre min mening om Lost.

Lenke til kommentar
Nå vet du jo at svarene kommer i de neste sesongene. Er bare til å sette seg ned og se; for og da kommentere om det er verdt det eller ikke.

*snip* (ingenting skjer i LOST etter sesong 2)

Så ikke første sesongen selv, men andre sesongen er hva jeg nesten ville kalt dritbra.

Fortsatte å se til den sesongen hvor John (han som var i rullestol) fikk en kniv kastet på seg av ei jente.

Etter det gidda jeg ikke mer... Ingenting som skjedde etterhvert. :nei:

Lenke til kommentar
Jeg så til rundt midt ut i sesong 2 ja og jeg sier ikke at den ikke burde være på topp 2 fordi jeg ikke har giddet å sett alt som har kommet ut, jeg sier at den ikke burde være på topp 2 fordi den blir møkk kjedelig og ikke klarer å holde på interressen min slik flere andre serier som har vært nominert har klart å gjøre. Dette er en smaksak og uansett hva du sier så kommer det ikke til å endre min mening om Lost.

Ga du deg etter sesong 2 har du ikke stemmerett. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
åsså var det smileyen på slutten da. :roll:

Edit: Du kan også tenke litt. Forskjell på dead serious og spøk vet du ;)

Skal jeg virkelig skjønne at smiley betyr at du er useriøs? Okei, da vet jeg det (fra din side.) Synes ikke ironien kom godt nok frem.

Når man ser hvilke serier som er i finalen over tidenes serie,må jeg nok engang si kudos for bruk av tøddler. :)
Hehehe. ;)
Lenke til kommentar
åsså var det smileyen på slutten da. :roll:

Edit: Du kan også tenke litt. Forskjell på dead serious og spøk vet du ;)

Skal jeg virkelig skjønne at smiley betyr at du er useriøs? Okei, da vet jeg det (fra din side.) Synes ikke ironien kom godt nok frem.

Ikke useriøs, spøk. Jeg har stemt jeg. Trodde man tålte en spøk i denne delen av forumet jeg.

Lenke til kommentar
Ikke useriøs, spøk. Jeg har stemt jeg. Trodde man tålte en spøk i denne delen av forumet jeg.
Jeg tåler alltid en spøk. Greia var at jeg ikke visste at du spøkte. Det er nemlig mange som er seriøse og mener slik idioti som du skrev der. Man vet aldri. =D
Lenke til kommentar

Skal legge med spoiler neste gang da :) Stemte forresten på House. Lost blir for dum(jeg beklager hvis jeg støter noen her, men det er min mening.) Band of Brothers var nærme, men skuespillerprestasjonen til Hugh Laurie er rett å slett fantastisk.

Edit: Glemte et ord.

Endret av Hans-o
Lenke til kommentar

Jeg jizzer like mye over Sopranos i denne avstemningen som tc47 gjør over Paul Scholes (for de som tar den koblingen), men det får bare være. Ren kunst fra første til siste episode. Har sett serien tre ganger, og har planlagt å begynne på fjerde runde i vinterferien.

Denne traileren får meg så jævla hypet til å begynne igjen.

Top Gear ser jeg heller ikke det store med, men så er jeg heller ikke fra Notodden, Askim eller Ytre Eiker da...

Hahaha, nesten signaturverdig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...