Gå til innhold

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie" [Finale!]

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie"  

621 stemmer

1. 1. Stem på tidenes beste TV-serie

• 24
      40
    • Band of Brothers
      68
    • Dexter
      78
    • Entourage
      25
    • House M.D.
      64
    • Lost
      84
    • Scrubs
      56
    • Sopranos, The
      51
    • Top Gear
      109
    • Wire, The
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tråden har knapt vært oppe i 5 timer, og jeg vil tippe at vi kommer til å få 400-450 (opp mot 600 totalt) stemmer til, så ingenting er avgjort enda. :) Bare la Lost- og Top Gear-fanklubbene bli ferdig, så vi kan gruse dem i innspurten. :)

1. februar synes jeg er alt for tidlig. Det er jo ikke en uke engang. Jeg stemmer for to uker, slik som med semifinalen. :)

Er det egentlig noe vits?

Njaa, de fleste stemmene kommer vel inn den første uken, men synes at så mange skal stemme som mulig, og det blir rart å ikke ha lengre stemmeperiode enn i semifinalen.

Endret av Zeke
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner fortsatt ikke hva folk mener med at TG ikke skulle vært her. Så lenge det er en serie så kvalifiserer den jo til å være her. Selv om det ikke er en typisk serie slik som Prison Break, 24, Lost, House etc. Og så lenge folk stemmer på den så må det jo være en kvalitetsserie.

Hva for noe serie er Dexter egentlig?

Serie om en åstedsetterforsker som er seriemorder. Correct me if I'm wrong.

Lenke til kommentar

Men det er dokumentar. Har jo ikke noe av det viktigste med en SERIE som er skuespillprestasjoner og mestring av forskjellige hovedroller osv. Er bare ikke noe som skal dukke opp under en kåring for "Tidenes beste TV-serie". Men alt dette har vel blitt sagt.

Lenke til kommentar
Jeg må nok stemme The Wire enda en gang. Det står mellom den og The Sopranos, men siden jeg kun har sett 5 sesonger av Sopranos, mens derimot alle av The Wire får jeg heller vente og se om jeg får en annen oppfatning når jeg er ferdig med Sopranos.

En av faktorene som gjorde at Sopranos såvidt vippet foran The Wire for min del, var at Sopranos holder et skyhøyt nivå gjennom hele serien, mens The Wire sin sistesesong ikke er på langt nær så fantastisk som de fire første.

Lenke til kommentar
Jeg må nok stemme The Wire enda en gang. Det står mellom den og The Sopranos, men siden jeg kun har sett 5 sesonger av Sopranos, mens derimot alle av The Wire får jeg heller vente og se om jeg får en annen oppfatning når jeg er ferdig med Sopranos.

En av faktorene som gjorde at Sopranos såvidt vippet foran The Wire for min del, var at Sopranos holder et skyhøyt nivå gjennom hele serien, mens The Wire sin sistesesong ikke er på langt nær så fantastisk som de fire første.

Litt enig i at siste sesong av The Wire ikke var helt på høyde med resten. Håper sesong 6 av Sopranos overbeviser da :thumbup:

Lenke til kommentar

Selv om jeg ikke synte Band of Brothers hører hjemme på en slik avstemming, så fikk den stemmen min.

På grunn av kvaliteten på hver episode og hvor følelsesladd serien er. :)

Jeg likte første sesong av The Wire, men resterende var bare helt greie, så de får ikke noe stemme.

Sopranos derimot fortjener egentlig å vinne, om ikke Bob hadde vært med.

Lenke til kommentar
Hva for noe serie er Dexter egentlig?

Bare verdens beste TV-program som burde ha stemmen til alle forumbrukerne hvis ikke er de dumme!

Men for meg sto valget mellom Band of Brothers eller Dexter, jeg mente Dexter har gitt meg mest underholdning.

House MD er da forsåvidt bra, men relativt repeterende, mangler en plot, ''If you know what I mean''.

edit: gjort budskapet i den første setningen mer klar (småligt sarkastisk)

Endret av Eaan
Lenke til kommentar

House har tatt seg opp de siste to sesongene, selv om det fortsatt er en tanke repeterende.

Dexter er en serie om Dexter. Dexter jobber som kriminalteknikker og er vel USA's "mestdrepende" seriemorder.

Første sesongen er knallbra, og den andre er også ganske bra. Tredje sesong derimot var skuffende, og av den grunn har jeg ikke gidda å se fjerde sesong enda, men det kommer vel en dag jeg kjeder meg. :)

Men førsteplassen fortjener den ikke ;)

..og nei, jeg er ikke dum.. :p

Lenke til kommentar

(jada jada, jeg vet dere vil holde diskusjonen unna tråden, MEN) At Top Gear leder, er for meg uforståelig. At hvilken som helst av de andre hadde gjort, det hadde jeg godtatt lett, men Top Gear passer ikke inn. Det er et program, ikke en serie etter den definisjonen jeg vil tro de fleste har på en tv-serie. Så personlig ser jeg bort i fra at den leder, og ser at LOST fortsatt innehar førsteplassen.

Og det at folk stemmer taktisk, er bare idioti.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...