Gå til innhold

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie" [Finale!]

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie"  

621 stemmer

1. 1. Stem på tidenes beste TV-serie

• 24
      40
    • Band of Brothers
      68
    • Dexter
      78
    • Entourage
      25
    • House M.D.
      64
    • Lost
      84
    • Scrubs
      56
    • Sopranos, The
      51
    • Top Gear
      109
    • Wire, The
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva faen. Lost og jævla Top Gear. De to seriene jeg hater misliker mest på denne listen sammen med Scrubs. Helvete.

Også har Scrubs 10 stemmer mens Ento har 1. Grusomt.

Ikke alle har samme smak som deg tydeligvis...

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Tråden har knapt vært oppe i 5 timer, og jeg vil tippe at vi kommer til å få 400-450 (opp mot 600 totalt) stemmer til, så ingenting er avgjort enda. :) Bare la Lost- og Top Gear-fanklubbene bli ferdig, så vi kan gruse dem i innspurten. :)

1. februar synes jeg er alt for tidlig. Det er jo ikke en uke engang. Jeg stemmer for to uker, slik som med semifinalen. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Tråden har knapt vært oppe i 5 timer, og jeg vil tippe at vi kommer til å få 400-450 (opp mot 600 totalt) stemmer til, så ingenting er avgjort enda. :) Bare la Lost- og Top Gear-fanklubbene bli ferdig, så vi kan gruse dem i innspurten. :)

1. februar synes jeg er alt for tidlig. Det er jo ikke en uke engang. Jeg stemmer for to uker, slik som med semifinalen. :)

Er det egentlig noe vits?
Lenke til kommentar

Hva stemte du på i semien/kvarten da tc? Jeg stemte på TG i kvarten og 24 i semien. Stemmer ikke 24 fordi serien ikke har en sjanse til å vinne. Så er det få serier som gir samme underholdningsverdi for meg som nettopp TG gjør.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...