Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie" [Finale!]

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie"  

621 stemmer

1. 1. Stem på tidenes beste TV-serie

• 24
      40
    • Band of Brothers
      68
    • Dexter
      78
    • Entourage
      25
    • House M.D.
      64
    • Lost
      84
    • Scrubs
      56
    • Sopranos, The
      51
    • Top Gear
      109
    • Wire, The
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+127836

Selvom ikke serien du syntes er best vinner så er det tydelig at flertallet av diskusjon.no sine brukere mener noe annet om Top Gear enn deg. Jeg selv stemte på Sopranos, men jeg blir ikke å sutre å klage i etterkant over at den serien ikke vant. Flertallet syntes Top Gear er tidenes beste tv-serie. :)

På den annen side er det fritt frem å ikke mene hva flertallet mener(der er vi nok to på dette området) men det er fortsatt Top Gear som er diskusjon.no (sine brukere) sin favoritt gjennom tidene.

(er avstemmingen avsluttet?)

Lenke til kommentar

Dexter har jo ingenting å gjøre så langt oppe i pollen når serier som The Wire og Sopranos ligger så lengre nede. Dexter er en serie som gjør så svært lite for å fornye seg, nesten hver sesong har jo i tilegg vært en stor reptisjon av første sesongene som nevnt en side tilbake.

Stemmen min gikk uansett til Lost. På grunn av serien har en rekke gode skuespillere som er så sjelden å utenfor kabel-tv serier fra statene. Forfatterne og regisørene gjør også tydelig ting på en veldig bra måte og. Å det er den første serien jeg har opplevd som har hatt baller nok til å slutte når serien forsatt ligger på topp, og sier ifra dette få år i forveien. Istede for at det skal ende tragiskt og jævelig som f. eks Prison Break.

Lenke til kommentar

Jeg føler at Dexter ikke trenger å fornye seg på samme måte som Lost for å holde spenningsnivået oppe. Lost er en kongeserie og onsdagene er og kommer til å være høydepunktet i uka ett par måneder fremover nå. Uansett er det Dexter som har underholdt meg mest av seriene i denne pollen.

Jeg har ikke sett Sopranos og The Wire enda, så jeg håper jeg har noe å se frem til :)

Endret av Glutar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...