Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie" [Finale!]

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie"  

621 stemmer

1. 1. Stem på tidenes beste TV-serie

• 24
      40
    • Band of Brothers
      68
    • Dexter
      78
    • Entourage
      25
    • House M.D.
      64
    • Lost
      84
    • Scrubs
      56
    • Sopranos, The
      51
    • Top Gear
      109
    • Wire, The
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg virker det som om de stolte forkjemperne av Top Gear begynner å fatte det.

Utsagn som at vi må jo innrømme at Top Gear er en kvalitetsserie, selv om den stiller i enn annen kategori enn de andre på lista, hvordan er det mulig å bæsje så kraftig på leggen?

Det er jo det vi har sagt hele tiden. Top Gear stiller ikke i samme kategori som de andre på lista. Og vær så snill, slutt og drit dere ut med at Scrubs og Lost heller ikke er under samme kategori. Den blir for tynn, det må dere se selv også.

Det eneste dere kan gjemme dere bak er latterlige retningslinjer i starten av denne pollen.

Lenke til kommentar
For meg virker det som om de stolte forkjemperne av Top Gear begynner å fatte det.

Utsagn som at vi må jo innrømme at Top Gear er en kvalitetsserie, selv om den stiller i enn annen kategori enn de andre på lista, hvordan er det mulig å bæsje så kraftig på leggen?

Det er jo det vi har sagt hele tiden. Top Gear stiller ikke i samme kategori som de andre på lista. Og vær så snill, slutt og drit dere ut med at Scrubs og Lost heller ikke er under samme kategori. Den blir for tynn, det må dere se selv også.

Det eneste dere kan gjemme dere bak er latterlige retningslinjer i starten av denne pollen.

Det er ikke Top Gear sin feil at flere av de andre seriene er ganske like. For min del kunne godt Fangene på Fortet vært med i finalen, men det er det nå en gang ikke.

Lenke til kommentar

Hva er det egentlig dere som klager igjen og igjen og IGJEN på at Top Gear er med egentlig håper å oppnå ved å syte i stykker all posetivitet i denne konkuransen?

Jeg fatter ikke at dere i det hele tatt gidder å engasjere dere i konkuransen om dere mener det er så ille, og det eneste dere driver med nå er jo å ødelegge stemningen og kalle folk for mindre pene ting,

Enten får dere bare forlate konkuransen og gi faen da, siden tydeligvis det er en så stor krise at TG er med. Eller så synes jeg dere som har brukt x-antall sider her på å klage kan innse at vi har skjønt dere er gretne, men at en gang er det kanskje like greit å bare innse at nok er nok.

Lenke til kommentar

Jeg kan selvfølgelig bare snakke for meg selv. Men dette er da fremdeles et diskusjonsforum. Hvor man kan ytre sine meninger.

At brukerene her på forumet er uenige om hva som kvalifiserer som en kandidat til tidenes beste tv-serie er vel ikke et stort sjokk.

Det som derimot er et sjokk, iallefall for meg. Er alle de utrolig korttenkte bortforklaringene som har dukket opp fra flere av Top Gear fansa her. På forrige side er det til og med en som innrømmer (uten å skjønne det selv) at Top Gear ikke faller under samme kategori som sine konkurrenter i denne kåringen. Men som jeg har sagt tidligere, så var det dårlige retningslinjer i startfasen av denne kåringen.

Til og med det faktum at The International Academy of Television Arts & Sciences, som deler ut Emmy prisene, mener at Top Gear ikke faller under samme kategori som sine konkurrenter her, får noen til åpne øynene.

Det er bare det samme om og om igjen, "slutt med sytingen", "Top Gear ble nominert, deal with it", "Lost og Scrubs er heller ikke det samme, så da kan Top Gear også være med".

Jeg syter ikke, jeg er kraftig uenig i at Top Gear skal være med i denne kåringen, og siden jeg er medlem her på www.diskusjon.no, så velger jeg å ytre mine meninger om dette. Spesielt fordi jeg ennå har til gode å lese et velformulert innlegg om hvorfor dere mener Top Gear er en TV-serie på likt grunnlag som Lost, The Wire, Dexter osv.

Endret av lilleru
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...