Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie" [Finale!]

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie"  

621 stemmer

1. 1. Stem på tidenes beste TV-serie

• 24
      40
    • Band of Brothers
      68
    • Dexter
      78
    • Entourage
      25
    • House M.D.
      64
    • Lost
      84
    • Scrubs
      56
    • Sopranos, The
      51
    • Top Gear
      109
    • Wire, The
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et enkelt spørsmål til dere som syns at Scrubs er dritt: Hvor mye har dere sett?

Og generelt til alle som kritiserer eller skryter av en serie, kan dere vær så snill si noe om hva som er bra/dårlig og hvor mye dere har sett? Det sier meg ingenting om noen sier "Simpsons er kjedelig", det kan godt være noen som bare har sett to episoder og dermed ikke har noe han skulle ha sagt.

Hele 1. sesong, litt av sesong 2 (da sluttet jeg for det ble så kjedelig). Grunnen til at jeg faktisk startet var pga hypen osv. Jeg likte bare ikke humoren skal jeg være helt ærlig.

Har forøvrig også sett 6-7 episoder av en senere sesong som var bare gruuusomt, kanskje det var sesong 5 men er ikke helt sikker.

Har også sett noen episoder her og der på norsk TV. Liker bare ikke humoren, føler at serien prøver å være smart og det er irriterende. For meg er humor noe som skal være koselig og fangende, hvor man har lyst å se alle sesongene igjen og igjen fordi det rett og slett er morsomt og gøy. Scrubs er ikke noen av de for meg. Friends er. Har sikkert sett alle 10 sesongene til Friends kanskje 7-8 ganger nå, og jeg er ikke ferdig med den just yet. smile.gif 24 er også en serie jeg kan se igjen og igjen, og har gjort det også en del. Veldig viktig tegn for en serie.

Lenke til kommentar
Nå er det snart 100 stemmer på Top Gear, haha. Virker som at nye folk som kommer her inne bare leser litt i tråden og elsker å provosere nå. Mens Dexter har hatt 66 i hele dag, har Top Gear fått en til hver gang det blir skrevet et nytt innlegg her. :p

Kanskje folk har gått inn, lest svaralternativene og tenkt: "jeg liker Top Gear" best av disse alternativene."

Top Gear har nok en fordel av at en del av de andre seriene er relativt like og dermed i hard konkurransen om stemme med hverandre, mens Top Gear har sin egen målgruppe og dermed får flere stemmer.

Lenke til kommentar
Top Gear har nok en fordel av at en del av de andre seriene er relativt like og dermed i hard konkurransen om stemme med hverandre, mens Top Gear har sin egen målgruppe og dermed får flere stemmer.

AKKURAT, for det er ikke TV-SERIE og derfor blir det feil. Faen, jeg s at jeg ikke skulle skrive mer om det.

Lenke til kommentar

Det er flere kategorier her.

Det er intelligent drama (Sopranos), det er lettbent tulle-komedie(Scrubs) det er dødsseriøs krigsserie basert på virkelige hendelser og mennesker(BoB) og det er et humoristisk underholdningsshow (Top Gear).

Hva er galt med Top Gear?

Tidenes beste serie? Mer tidenes beste talkshow. Top Gear hører ikke hjemme på en slik liste. Eod.

Top Gear er jo ikke et talkshow engang, det er et forbrukershow.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...