Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie" [Finale!]

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie"  

621 stemmer

1. 1. Stem på tidenes beste TV-serie

• 24
      40
    • Band of Brothers
      68
    • Dexter
      78
    • Entourage
      25
    • House M.D.
      64
    • Lost
      84
    • Scrubs
      56
    • Sopranos, The
      51
    • Top Gear
      109
    • Wire, The
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bryr meg ikke lenger. Jeg kommer til å tenke på andreplassen som den reelle vinneren da. :) I protest kommer jeg også til å lage en gratulasjonstråd/gledesutbrudd til den i forumet. :)

Edit: Husk at det er ca. 1 uke igjen av stemmingen, og Lost haler litt innpå! Det er jo lov å håpe på hvit jul i år også!

Endret av Zeke
  • Liker 1
Lenke til kommentar
For å få det avklart; jeg mener Lost er tidenes beste TV-serie - hvordan skal jeg forklare at serien ligger på andre plass nå da? Jo, fordi det er ikke en serie for folk flest. Det er en serie som er nyskapende og krever engasjement for å følge med; på samme måte som flere av andre serier i denne finalen.

Så andreplassen på en så stor kåring vinner ikke fordi den ikke er for folk flest? Det var en utrolig snever tankegang. Lost er, ifølge denne voten, veldig populær.

Lenke til kommentar

Lost er absolutt en populær serie Hegland, men du overser jo poenget hans. Eller har du kanskje aldri sett Lost?

Poenget er at Lost er en krevende serie og følge med på, og det er svært mange som "falt ut" av Lost etter 2-3 sesonger nettopp pga det.

Når det er sagt, så er det godt å se at flere og flere er uenige med rammene rundt denne kåringen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Første jeg sa når denne tråden ble laget var vel at utfalle koms til å bli skuffende.

I was right.

Må innrøme at jeg antok at House\Scrubs eller noe annet uegnet dritt skulle vinne.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Et enkelt spørsmål til dere som syns at Scrubs er dritt: Hvor mye har dere sett?

Og generelt til alle som kritiserer eller skryter av en serie, kan dere vær så snill si noe om hva som er bra/dårlig og hvor mye dere har sett? Det sier meg ingenting om noen sier "Simpsons er kjedelig", det kan godt være noen som bare har sett to episoder og dermed ikke har noe han skulle ha sagt.

Endret av Obi von Knobi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...