Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie" [Finale!]

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie"  

621 stemmer

1. 1. Stem på tidenes beste TV-serie

• 24
      40
    • Band of Brothers
      68
    • Dexter
      78
    • Entourage
      25
    • House M.D.
      64
    • Lost
      84
    • Scrubs
      56
    • Sopranos, The
      51
    • Top Gear
      109
    • Wire, The
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg driter i hvem som taper eller vinner, men rett skal være rett.

Og majoriteten sier at top-gear er rett. Og å komme i finalen er litt seint, ta det i nominasjonen, eller semi-finalen.

Poenget er jo ikke at for mange liker Top Gear. Jeg liker det kjempegodt jeg og. Poenget er at det konkurrerer i feil tråd. Det er feil kategori rett og slett.

Har lenge tenkt på å lage en "tidenes beste TV-program"-tråd, men den vil vel bare bli sett på som en protesttråd.

Lenke til kommentar

Men Hyperio, Top Gear er jo en TV-serie.

Hvorfor skulle den ikke vært med?

Siden vi dømmer TV-serier generelt, så hører den absolutt med.

Det at den er den eneste av sitt slag som er med er kun fordi ingen andre ble nominert.

Ville du hatt med seriene til Steve Irwin så hadde det bare vært å nominere de :)

Og om flertallet syntes Kristian Kjelling er årets fotballspiller, så hadde han vel vært det da?

Hvem vet? Kanskje han er råbra i fotball og?

Lenke til kommentar
Og om flertallet syntes Kristian Kjelling er årets fotballspiller, så hadde han vel vært det da?

Hvem vet? Kanskje han er råbra i fotball og?

10fot_2.jpg

Jeg mener det er et stort skille mellom fiktive serier og vanlige TV-program. For at alle skal stille i samme klasse burde denne tråden vært forbeholdt fiktive serier da det var de som fikk flest nominasjoner. Og bare for å gjøre en ting klart: Top Gear er ikke en fiktiv serie.

Lenke til kommentar
Jeg mener det er et stort skille mellom fiktive serier og vanlige TV-program. For at alle skal stille i samme klasse burde denne tråden vært forbeholdt fiktive serier da det var de som fikk flest nominasjoner. Og bare for å gjøre en ting klart: Top Gear er ikke en fiktiv serie.

Enig. Kunne like godt ha nominert Skavlan eller Oprah eller noe.

Lenke til kommentar

Og jeg elsker biler, og stemte likevel ikke top gear, go figure. Så slutt med syting og roing, ta det i nominasjonen neste gang.

Enig. Kunne like godt ha nominert Skavlan eller Oprah eller noe.

Men det var det ingen som gjorde, og jeg mistenker at de ikke hadde vunnet om de var med, så hva er poenget?

Lenke til kommentar
Og jeg elsker biler, og stemte likevel ikke top gear, go figure.

Samme her.

Men det var det ingen som gjorde, og jeg mistenker at de ikke hadde vunnet om de var med, så hva er poenget?

Poenget er at jeg mener det er feil å kunne stemme på Top Gear som "tidenes beste TV-serie" når det ikke er en TV-serie slik de fleste forbinder med en TV-serie.

Lenke til kommentar

Samme her.

Poenget er at jeg mener det er feil å kunne stemme på Top Gear som "tidenes beste TV-serie" når det ikke er en TV-serie slik de fleste forbinder med en TV-serie.

"de fleste" er fire-fem stykker som whiner konstant i denne tråden. Det går på tv, og har gått i 14 sesonger, om det ikke er en serie vet ikke jeg.

Lenke til kommentar

Samme her.

BBC sier det er en serie, Wikipedia sier det er en serie, til og med NRK sier det er en TV-serie.

Hva du forbinder med en tv-serier er da irrelevant?

Og i følge Wikipedia har serien til og med estimer 350 millioner seere på verdensbasis, så det er ikke en gang tvil om at den er populær.

Lenke til kommentar

Det skal du få lov til å synes. Bare ikke nevn det i hvert eneste innlegg du poster fremover. Takk!

Noen brukere her inne er bare helt utrolig barnslige. TopGear er med, deal with it. De kommer mest sannsynlig til og vinne, å bra er det. Jeg er ingen stor bilfantast, men jeg interesserer meg for biler, og stemte TopGear hovedsaklig pga at jeg elsker humoren og kjemien i mellom Hammond, Clarkson og May.

Lenke til kommentar

Ah, så det er det som kreves for å bli tidenes beste TV-serie; god kjemi?

For å få det avklart; jeg mener Lost er tidenes beste TV-serie - hvordan skal jeg forklare at serien ligger på andre plass nå da? Jo, fordi det er ikke en serie for folk flest. Det er en serie som er nyskapende og krever engasjement for å følge med; på samme måte som flere av andre serier i denne finalen.

Likevel tror jeg mange av dere TG-folk forstår vår frustrasjon når det gjeld nominasjonen av Top Gear. En ekstremt bra program, men høre overhodet ikke hjemme her. Men slik ble det nå denne gang; får lage strengere regler neste liv.

Det viktigste er at man har produsert/produserer meget gode seier. Og alle bør se samtlige av disse 10.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...