Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie" [Finale!]

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie"  

621 stemmer

1. 1. Stem på tidenes beste TV-serie

• 24
      40
    • Band of Brothers
      68
    • Dexter
      78
    • Entourage
      25
    • House M.D.
      64
    • Lost
      84
    • Scrubs
      56
    • Sopranos, The
      51
    • Top Gear
      109
    • Wire, The
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å ta et reglement i fra en annen tråd - da jeg, og sikkert flere andre, ikke visste om denne avstemningen før kvart-/semi- og finalen - blir for dumt imo.

Det er vel heller latterlig å klage i ettertid når nominasjon, kvart og semifinaler har vært for lenge siden og hver del vart i 1-2 uker hver. Avstemmningen har vel foregått i rundt 1 måned.

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar
Første post i en annen tråd? Hah!

Det er ikke så vanskelig å forstå :)

Litt mimring:

Nominasjonstråd

Kvartfinale-tråden

Semifinale-tråden

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie"

FINALE!

"Hm, la oss nå se hvordan konkurransen begynte.. ah, dette er en finaletråd ja.. skal vi se.. før finale kommer semifinale.. og der var det kvartfinale før der igjen.. hmm.. nominasjon.. det var nok der det hele startet"

Unnskyld at jeg er litt nedverdigende, men jeg er litt lei av at folk klager som faen på en konkurransen som begynte for lenge siden. :)

Så en gang til:

Konkurransen tar for seg TV-Serier, ingen unntak.

Top Gear er en TV-Serie (uansett hva dere måtte mene om det), dermed er den akseptert.

MGP ble ikke nominert, derfor er den ikke med. Selv om jeg tviler på at den er definert som en TV-Serie.

Det er en drøy uke igjen av finalen, så om noen vil at Top Gear skal bli slått så er det en, og bare en ting som gjelder; Få folk som ikke har stemt enda til å stemme på noe annet! :D

Og slutt whiningen, den løser ingenting ;)

Lenke til kommentar

Nettopp det jeg har pekt på som et problem med denne avstemningen. Hva er vitsen med å stemme taktisk? Vinneren her får jo ingenting, ei heller får noen av dem som har stemt på vinneren. Det er bare for moro for å se hvilken serie som er mest populær blant brukerne her, og det får vi ikke en riktig indikasjon på hvis alle skal gå rundt og stemme taktisk utifra hvilken serie de vil IKKE skal vinne.

Lenke til kommentar
Forøvrig en skam at flere ikke stemmer The Wire. Dere som ikke har sett The Wire, løp og kjøp, uten tvil tidenes TV-serie. Ja, den kan være litt "treg" for enkelte i starten, men fullfør sesong 1, så kommer du til å elske det!

The Wire er ikke for alle. Du vil ikke vite hvor mange av kompisene mine jeg har prakket på serier som The Wire og The Sopranos. Tilbakemeldingen? "For lite action", "Kjedelig", "Ikke like bra som Prison Break"....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...