Gå til innhold

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie" [Finale!]

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie"  

621 stemmer

1. 1. Stem på tidenes beste TV-serie

• 24
      40
    • Band of Brothers
      68
    • Dexter
      78
    • Entourage
      25
    • House M.D.
      64
    • Lost
      84
    • Scrubs
      56
    • Sopranos, The
      51
    • Top Gear
      109
    • Wire, The
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå funker det ikke lenger å klage over at det er en tv serie, så nå skylder vi på at TG vinner fordi alle stemmer taktisk.

Det skinner vel ganske godt i gjennom her at folk mest av alt har problemer med å godta at sin favorittserie ikke går helt til topps.

Det er veldig mange TG fans her på forumet, det kan man jo bare se i TG tråden for å skjønne, så jeg tror de fleste som stemmer på TG faktisk mener den var mest fortjent sin stemme.

Lenke til kommentar
Har stemt, og mener at Top Gear ikke bør være her.

Kom på et nytt eksempel; MGP? Det kunne jo vært her da.

Når begynte MGP å deles inn i sesonger, og komme med nye episoder hver uke/måned?

Ufattelig at folk ikke kan legge denne diskusjonen på hylla.

Og reglementet:

"Jeg vil si vi godtar alt som er 'serie'. Kort serie (Twin Peaks f. eks 30 episoder), miniserer (Band of Brothers, 10 episoder) eller vanlige, lange serier (f. eks Simpsons, tja.. 450 episoder)"

Det var det jeg skrev i førstepost i nominasjonstråden iaff.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
zip

MGP kommer jo hvert år med flere oppsatte episoder. I likhet med TG har de også programledere og repotasjer. Jeg uttrykker bare min mening, og når man sier noe i mot meningen min igjen så bør det vær mulig med replikk.

Å ta et reglement i fra en annen tråd - da jeg, og sikkert flere andre, ikke visste om denne avstemningen før kvart-/semi- og finalen - blir for dumt imo.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...