Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie" [Finale!]

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie"  

621 stemmer

1. 1. Stem på tidenes beste TV-serie

• 24
      40
    • Band of Brothers
      68
    • Dexter
      78
    • Entourage
      25
    • House M.D.
      64
    • Lost
      84
    • Scrubs
      56
    • Sopranos, The
      51
    • Top Gear
      109
    • Wire, The
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hele tråden oser jo av "min serie vinner ikke, derfor whiner vi mest mulig". Skjerp dere.

Ingen av seriene "mine" er med, men jeg forstår de som klager. Top Gear er ingen TV-serie. Det er i bunn og grunn et talkshow, et populært talkshow, men likevel kan den ikke sammenlignes med de andre seriene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Har veldig vanskelig for å kåre beste serie, ettersom jeg ikke har sett samtlige sesonger av noen av de. Dexter er vel den av de jeg nesten har sett ferdig samtlige sesonger av. Dermed mener jeg det blir litt dumt at jeg skal stemme på kun Dexter, men at en annen serie fortjener stemmen min mer dersom jeg hadde sett den.

Meen på en annen side, så kan jeg vel like så greit bruke stemmen min og gråte meg i søvn dersom jeg angrer senere.

Lenke til kommentar

For meg har det liten eller ingen betydning, hvilken serie som blir stemt frem som "tidenes" beste her inne.

Top Gear er absolutt et bra talkshow, som jeg selv ser på. Men det er ingen tv-serie. Og det kan ikke sammenlignes med en eneste av de andre seriene, den konkurrerer mot her.

Og Aleksmy, både Scrubs og BoB er TV-serier, hvor man ser skuespillere gjøre jobben sin.

Er det noen her som vil som vil sammenligne Richard Hammond med Michael C. Hall eller James Gandolfini f.eks?

Lenke til kommentar

For helvete da. TopGear er da ikke et talkshow slik som Oprah er. Skulle tro alle som utaler seg bare har sett to episoder på NRK eller ikke sett en dritt en gang.

Har Oprah laget program på nordpolen eller i bushen i Bolivia? Eller for den saks skyld, kjørt gjennom Vietnam på mopeder? Enten setter dere relativt rare rammer rundt definisjonen av et talkshow eller så er det jeg som er fullstendig på bærtur.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Merkverdig at noen er såpass generaliserende at med en gang det blir nevnt at Top Gear er et talkshow, så drar man paraleller med Oprah. Selv om man faktisk har sett Top Gear flere ganger og VET at det ligner lite på Oprah. Men like fullt er jeg enige med de som sier at det ikke helt kan kategoriseres som en serie.

Det blir ikke automatisk et dårlig program av den grunn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...