Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie" [Finale!]

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie"  

621 stemmer

1. 1. Stem på tidenes beste TV-serie

• 24
      40
    • Band of Brothers
      68
    • Dexter
      78
    • Entourage
      25
    • House M.D.
      64
    • Lost
      84
    • Scrubs
      56
    • Sopranos, The
      51
    • Top Gear
      109
    • Wire, The
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Friends ble et verdenskjent fenonem. Millioner av seere hver uke, i 7 sesonger(tror jeg)

I forhold holder verken House,Scrubs og Enotrage opp til knerne til Friends.

Lenke til kommentar

Apropos karakterer som irriterer. The office. Det er litt morsomt og det er grei underholdning. Men jeg blir farlig sur av den serien. Irriterende som faen! :wallbash:

Og av verdens mest sette programmer er det kåret House som mest sette drama, Desperate Housewives som mest sette komedie og The bold and the beautiful som mest sette såpe-opera :)

Endret av Ninnik
Lenke til kommentar
- Og da bør det vær hele serier, ikke bare 2-3 sesonger. Altså at man har sett alle episodene som har komt ut til dagsdato.

Nå ja. Så lenge man har sett nok til å ha fått en oppfatning av serien tror jeg det holder å ha sett f.eks. 2/3 av serien.

Ikke alle historier som kun tar 2/3 sesonger å fortelle.

Endret av decophly
Lenke til kommentar
- Og da bør det vær hele serier, ikke bare 2-3 sesonger. Altså at man har sett alle episodene som har komt ut til dagsdato.

Det ville blitt veldig rart. En person som har sett alle tidligere sesonger av 24, men ikke begynt å se på den siste som går i USA nå, har da et godt nok bilde av hva 24 dreier seg om til å kunne gjøre seg opp en mening om serien. Det samme gjelder en person som har sett de fleste episodene av House på NRK, men som har noen hull her og der. Det bør holde at personen har et godt kjenskap til serien, historiene og karakterene.

Helt latterlig at ikke South Park er med i finalen...

Mhm... og det er helt latterlig at Venstre ikke fikk være med å danne regjering... og at Hillary Clinton ikke ble president i USA... og at Norge ikke er medlem i EU... og at...

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...