Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie" [Finale!]

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie"  

621 stemmer

1. 1. Stem på tidenes beste TV-serie

• 24
      40
    • Band of Brothers
      68
    • Dexter
      78
    • Entourage
      25
    • House M.D.
      64
    • Lost
      84
    • Scrubs
      56
    • Sopranos, The
      51
    • Top Gear
      109
    • Wire, The
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg er ikke Top Gear en "serie". Top Gear blir mer som en dokumentar spør du meg. Serier er mer skuespill, altså ikke virkelighet slik som Top Gear er. Men hvis man først skal nominere Top Gear som en "serie", så synes jeg det høres veldig veldig rart ut at den ligger an til å vinne nå. Det er ikke SÅ bra, selv om jeg ikke har noe imot bil og motor. Menmen, hvis det er det folket vil.. :)

Lenke til kommentar
Skal vi avslutte Top Gear vs. resten-diskusjonen snart? Top Gear er med i finalen, derfor er det for sent å argumentere for at det ikke er en ordentlig serie. Vi får bare lære det til neste gang og heller bestemme/utelukke serier fra starten av.
Har prøvd å si det i tråden helt fra starten av (klart og tydelig), men folk tar ikke hintet. Må nesten begynne å rapportere tror jeg..
Lenke til kommentar
Skal vi avslutte Top Gear vs. resten-diskusjonen snart? Top Gear er med i finalen, derfor er det for sent å argumentere for at det ikke er en ordentlig serie. Vi får bare lære det til neste gang og heller bestemme/utelukke serier fra starten av.
Har prøvd å si det i tråden helt fra starten av (klart og tydelig), men folk tar ikke hintet. Må nesten begynne å rapportere tror jeg..

Ja, for samtlige som besøker denne tråden leser gjennom hvert eneste innlegg før de poster...

Lenke til kommentar

Ja, for samtlige som besøker denne tråden leser gjennom hvert eneste innlegg før de poster...

Det burde de. ;)
Lenke til kommentar

Det burde de. ;)

Ja, for det gidder vi.

Stemte på House forresten :)

Lenke til kommentar
Lost er dessuten en serie som annonserte en sluttdato 3 år i forveien for å forsikre folk at det blir en endelig konklusjon. Jeg utfordrer dere til å nevne en annen serie som har gjort det!

Og her er vi; Om en uke begynner aller siste sesong, og jeg gleder livskiten utav meg.

Hadde på ingen måte troen på at Lost kom til å vinne en slik poll her inne.. Men Top Gear? Det er rett å slett skremmende.

supernatural er en serie som har vært planlagt over 5 sesonger helt fra starten av. litt kjipt egentlig, at den er inne i siste sesongen nå, da jeg gjerne skulle sett mer av den. man får bare håpe at noen velger å fortsette arbeidet etter sesong 5. jeg fikk denne infoen fra en av spesial episodene/bak scenene hvor de snakka med han som har skapt serien. han sa hovedsakelig akkurat det jeg nevnte over, at planen var å kjøre i 5 sesonger, og så avslutte der, men det er ikke umulig at det kan fortsette videre dersom nok folk ønsker det. så jeg krysser fingrene :)

Lenke til kommentar

Hvordan gjør man dette, egentlig? Lager en tråd for "tidenes beste TV-serie"? Det er jo klart at uansett hvilken som vinner her, så ér det ikke tidenes beste TV-serie, selv ikke om det er min favoritt. Et merkelig konsept, hva er kriteriene? At det er en serie og folk favoritiserer den?

Huffsann :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...