Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie" [Finale!]

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie"  

621 stemmer

1. 1. Stem på tidenes beste TV-serie

• 24
      40
    • Band of Brothers
      68
    • Dexter
      78
    • Entourage
      25
    • House M.D.
      64
    • Lost
      84
    • Scrubs
      56
    • Sopranos, The
      51
    • Top Gear
      109
    • Wire, The
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig med Geir/tom waits for alice, er en popularitetspoll. Er nok masse unge her på forumet, mange som ikke har sett serier som A-Team, M*A*S*H, Twin Peaks etc. Klassikerne er litt utelatt i en sånn poll. Stemte Dexter foran Sopranos. Begge seriene er awesome og har karakterer som en virkelig føler med, Dexter vant fordi Michael C Hall er brilliant. Ikke at sopranos ikke er brilliant, men Hall har gitt meg mest underholdning og spenning.

Noe er hvertfall helt klart, neste serie jeg begynner med er The Wire, som jeg har hatt liggende i et år nå :p

Lenke til kommentar

1. Entourage

2. Sopranos

3. Band of Brothers

4. Top Gear

5. House MD

6. Lost

7. Scrubs

8. The Wire

Har ikke sett 24 eller Dexter. Er halvveis med House MD, og syntes den er ok, men ikke veldig bra egentlig. Det som er bra er de sarkastiske kommentarene til Gregory House innimellom, men ellers er det alt for mye av det samme igjen og igjen. Lost, Scrubs og The Wire liker jeg egentlig ikke noe spesielt, de fenger meg ikke. Entourage er jo gjennomført bra, Sopranos er også dritbra, men kan bli litt langtrukket til tider...

EDIT: Når jeg ser på resultatene så virker det som at det er en del unge som stemmer her. Har de under 18 år stemmerett? :p

Endret av HulkHaugen
Lenke til kommentar
MANGE synes Lost starta _epic_ (jeg), men uti sesong 3 et sted ble det for mange bikarakterer og for mye vas til at jeg klarte å ta det seriøst.

Enig. Om ikke opplegget med øde øy er oppbrukt, så burde de ha avsluttet serien for lenge siden, da det har sklidd helt ut. Det er min mening.

Lenke til kommentar
MANGE synes Lost starta _epic_ (jeg), men uti sesong 3 et sted ble det for mange bikarakterer og for mye vas til at jeg klarte å ta det seriøst.

Enig. Om ikke opplegget med øde øy er oppbrukt, så burde de ha avsluttet serien for lenge siden, da det har sklidd helt ut. Det er min mening.

Du har ikke rett til å si det uten å ha sett sesong 4 og 5.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig har han det - så lenge han mener 2 og 3 var crap.

Lenke til kommentar

Nei, fordi han vet ingenting om hvordan serien har utviklet seg.

Lenke til kommentar

Nei, fordi han vet ingenting om hvordan serien har utviklet seg.

Syns 2 sesonger downperiode er ille jeg. Top Gear er moro, hele tiden. :love:

Lenke til kommentar
jeg stemte også top gear fordi det er en av favorittseriene mine. dog skal det sies at jeg hadde sannsynligvis stemt anderledes dersom supernatural eller firefly kom til finalen.

av de som er i finalen så har jeg kun sett 24, BoB og top gear. men det betyr ikke at jeg ikke ser mye tv serier....

jeg legger ved et skjermbilde av serier jeg har sett, ser på og skal se snart (de seriene jeg ikke har sett eller bare sett litt av så langt er alle i "not complete" + saving grace, two and a half men og weeds)

Om ikke nedlasting av seriene var faktum så er det bare en nørd som har googlet mange serier, lagd tomme mapper med navnene på seriene og tenkt på seg selv som allviten og best. Jeg vil se bevis? Jeg vil ha screenshots fra alle mappene med alle seriene?

På forhånd Takk. :)

Lenke til kommentar
Selv synes jeg Twin Peaks burde vinne hele. Men jeg er født i '92, og serien kom ut i '90. Det er ikke så rart at jeg er den eneste på trinnet mitt (omtrent) på skolen, som har sett serien.

Twin Peaks er en serie som krever noe av seeren, slik som The Sopranos, og slik som The Wire. Derfor er det naturlig at 95 % av unge ikke liker disse seriene, og heller lar seg underholde av spenningserier, med store cliffhangere, slik som f.eks Prison Break. Det er ikke til å stikke under en stol at serier som Sopranos og The Wire ikke er for alle...

Lenke til kommentar
Klarer ikkje heilt å forstå koffor Top Gear er med ein gang,

Vel, tydeligvis(enn så lenge) er jo Top Gear tidenes TV-serie i følge forumbrukerne. Trist som det er, er det bare slik det er. Min stemme gikk forøvrig til The Sopranos. Ingen av de andre seriene fortjener topplassering etter min mening.

Det er forresten enda mer merkelig at en mini-serie(BoB) er med, enn at Top Gear er med.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
Klarer ikkje heilt å forstå koffor Top Gear er med ein gang,

Vel, tydeligvis(enn så lenge) er jo Top Gear tidenes TV-serie i følge forumbrukerne. Trist som det er, er det bare slik det er. Min stemme gikk forøvrig til The Sopranos. Ingen av de andre seriene fortjener topplassering etter min mening.

Det er forresten enda mer merkelig at en mini-serie(BoB) er med, enn at Top Gear er med.

Eg synes bob har like mykje rett til å vere her som Top Gear, helst meir. Eg synes berre top gear ikkje er ein serie, men eit show. Eg seier ikkje top gear er dårligt, eg synes det er dritt bra. Eg synes berre ikkje heilt dette faller inn under katogorien TV serie.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

De fleste som furter ser ut til å være Lost fanboys, i alle mulige betydninger av det begrepet. Aksepter nå at noen synes at serien dere ser på er piss! Og for å være helt ærlig, en serie som hadde en REAL nedeperiode som varte over 1 sesong(min mening hvertfall, over halve sesong 2+store deler av sesong 3) kan umulig være tidenes beste TV-serie, Sorry mac. Slutt å syt! Lost hadde vært med i beste enkelsesong, da Sesong 1 er knakende god, men totalt? Give me a break.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...