Gå til innhold

Tips til en bra ski-pakke ønskes!

asad

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe meg et par ski, med alt som følger med.

Har dere noen anbefalinger angående hva jeg burde gå for/holde meg unna? Vil helst ikke bruke altfor mye penger, hvor mye kan jeg slippa unna med uten at det går for mye utover kvaliteten?

Må nesten lære meg å stå på ski snart, pluss at det ser ut som en veldig effektiv type trening!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rimlegaste Swix staven ligg på 299, men dei mest selde i butikken eg jobbar i ligg i prisklassane over. Dersom du vil ha racing handtak må du ein del høgare opp i pris...

Kan du smøre, og er relativt vant med det vil eg absolutt tilrå det. Å kome på eit akseptabelt smørenivå er ikkje særskild vanskeleg, og du kan få tips i butikken eller lese på Swix sine nettsider. Smørefrie ski vil stort sett vera greie på alle forhold, men du vil aldri ha perfekte ski. I tillegg så må eg sterkt oppmoda om at du bruke noko som heiter Easy Glider som er med på å hindre ising i den smørefrie delen av solen på smørefriski.

Hovudskilanadane på "billeg"-pakkane går på vekt på ski, spenn i skia, kor godt skia tar opp smørning (voks) og kvaliteten på skoen. Det er stort same type binding på langrennspakkar i denne prisklassen, anten Rottefella T3 Touring eller Rottefella T4 NIS. Nær same binding, men sistnemnde blir montert på ein lita plate på skia og er lettare å setja på. Du får stort sett det du betaler for, som med så mykje anna...

Vurder kor ofte du skal bruke skia, og kva sum du vil legga i det så kan du sikkert få meir hjelp og tips! Vil du ha klassisk, kombi eller skøyteski?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

No veit eg ikkje kva skisko som følgde med i pakken, men den opphavelege pakkeprisen for Madshus Lillehammer og Alpina ST10 sko er anten 1699 (smøreski) eller 1799 (smørefri). Diverre er det stort sett tomt på landsbasis for ST10, men rykter seier at det truleg kjem inn ein ny forsyning med sko til landet på fredag 5.03. Om det verkeleg gjer det tørr eg ikkje svara på, då butikkane og leverandør allereie har bomma kraftig opp til fleire gonger :(

Lenke til kommentar

Tar forbehold om at prisane ikkje berre gjelde den lokale G-Sport butikken, men plakaten med prisen på ser ut å koma frå G-Sport sentralt ;) Sjølvsagt kan du vera heldig å finne sko i din størrelse, men det eg har høyrd frå bransjen gjev inntrykk av at "billige" skisko er manko på landsbasis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...