victoriak Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Vi har en blandingshund av Finsk støver(harehund) og border collie. Han er 10 mnd og røyter veldig masse. dette begynte for 2-3 uker siden og blir bare verre og verre. Har han sin første røyteperiode eller kan det være noe annet. Har hørt det kan være mat, tempratur endringer osv. Har prøvd en del forsjellige for den siste tiden, kan det ha noe med det å gjøre? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Förtype spiller ofte en rolle, ja. Hva bruker du nå? Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Om du ikke nylig har byttet for har det neppe noe med det å gjøre. Men er det pelsbytte, er det utrolig mye hår som fyker rundt. Føler en støvsuger en hund hver dag. Våre bruker 3-4 uker på denne røytingen, da vi ikke er de flinkeste med børsten. Det sies også at om hunden ligger mye på varmekabler røyter den også mye, men dette gir ikke utslag på våre hunder. Lenke til kommentar
victoriak Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Nå bruker vi troll hundefor..men får også boksmat av og til. Vi har også varmekabler i hele stuegulvet, så det kan også ha noe med saken å gjøre"/ Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Tror du bør bytte mat, jeg. Lenke til kommentar
dosk101 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg har hørt at hunder som er mye inne røytr meir en dei som er ganske mykje ute om dagen. Å ikkje inne kvar gang vi er heime. Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Er verdt å prøve å bytte for. Men "dyrt" for er nødvendigvis ikke det rette foret for din hund, det må du bare prøve deg frem til. Men husk at "dyrt"for i de fleste tilfeller er billigere å bruke enn det "billige" foret.Som du kan se på varedeklarasjonen, hvor mye hunden skal ha per dag Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 I de fleste tilfeller, så er det dyre foret det beste alternativet Lenke til kommentar
victoriak Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Vi har blitt anbefalt ett tysk våtfor på den enedyrebutikken. det hete Køber eller noe sånn, så tenker å prøve det:) selv om det er litt dyrt. men har blitt litt bedre med røytingen nå, men røyter fortsatt endel.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Våtfor, som i boksmat? Lenke til kommentar
victoriak Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 nei, våtfor som i "tørrfor" som du blander ut med vann:) Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg vil, som alltid, anbefale Vom og Hundemat. Lenke til kommentar
victoriak Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Vom og Hundemat? hvor mye koster det? og hvor selger de det? Glem det:) jeg fant det ut! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Vom og Hundemat? hvor mye koster det? og hvor selger de det? Glem det:) jeg fant det ut! http://www.vomoghundemat.no/ Jeg husker ikke pris i hodet, men det er billigere enn det meste annet av god kvalitet. Lenke til kommentar
victoriak Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Vom og Hundemat? hvor mye koster det? og hvor selger de det? Glem det:) jeg fant det ut! http://www.vomoghundemat.no/ Jeg husker ikke pris i hodet, men det er billigere enn det meste annet av god kvalitet. Okei:) får ta en tur i diverse dyrebutikker å se litt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå