Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Male slett tak, ta halve taket i slengen?

Anbefalte innlegg

Skal male eit slett murtak som er malt frå før av. Har lese litt om teknikk og sånt på nettet, så eg har kontroll på det.

- Godt med lys

- Helst senka temperatur

- Ta 1 meter i slengen for å unngå at den tørker og kosten riv opp på neste stripe

- Start på veggen med vindauge og mal bakover for å unngå umalte flekker

Spørsmålet er om det er noko problem å male halve taket, ommøblere og male resten etterpå. Dette med skjolder, er det einaste faremomentet å rive opp maling som ikkje har tørka heilt? Om det blir ein flekk ein stad, er det noko problem med å male over den seinare, når alt har tørka? Det fungerer jo fint på veggen.

Kan eg då male to strøk, evt. tre om eg ser det er nødvendig på halve taket, flytte møblene og deretter male to strøk på resten? Kan det bli skjolder i overgangen der eg har delt opp taket?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Avhengig av hvordan maling du bruker kan det være vanskelig å få det jevnt.

Om du bruker vannbasert maling - glem det. Ettersom det tørker svært raskt er det vanskelig å få det jevnt om du stopper opp for å la det tørke og ommøblere.

Mal alltid en hel flate av gangen for best mulig resultat.

Hvordan tak er det?

Hvordan maling bruker du?

Lenke til kommentar

Maling: Flügger Iso Primer & Finish

Tak: Betongtak som er malt tidlegare antar eg.

Uansett om eg tar heile taket i eitt vil jo malingen tørke før eg er kome over alt. Iallefall sidan kantene og hjørnene må tas med kost.

Er det mogeleg å ta første strøk først, halve om gangen og deretter ta andre strøk alt i eitt?

Kvifor blir det ikkje jevnt forresten? Det er samme maling, samme overflate. Når alt er dekka av nok lag maling vil jo alt være lik farge. Kvifor blir det då ikkje likt?

Lenke til kommentar

Om malingen tørker før du kommer over igjen blir det ikke blandet, men overmalt.

Anyways, den malingen ser jo ut til å tørke såpass sakte at du vill rekke å male videre i god tid før den er overmalbar, så null stress. Men hvorfor ikke bare rydde ut møblementet mens du holder på?

Lenke til kommentar

Eg innser at det er det lettaste ja, men det er så stress å demontere og flytte sofaen. :p

Om eg forstår riktig blir det ujevnt om du gjer følgande:

- Maler ein del ein dag og ein anna del neste dag, sånn at ein del er overmalbar når du maler neste del

- Maler med maling som tørker så fort at den blir overmalbar før du har tatt alt

Målet er altså å male heile taket før ein del er blitt overmalbar. Men det har vel kun betydning i overgangene? Om du har eit tak som er stort og den første delen er overmalbar før du er ferdig med taket betyr vel ikkje det noko? Ikkje at eg har så stort tak, men er greit å vite.

Eg er langt under dei 6 timane den er overmalbar, maks 30 minuttar frå ein del til den neste.

Får byrje demontere sofa eg då.

post-23219-1264427489_thumb.png

Lenke til kommentar
Målet er altså å male heile taket før ein del er blitt overmalbar. Men det har vel kun betydning i overgangene? Om du har eit tak som er stort og den første delen er overmalbar før du er ferdig med taket betyr vel ikkje det noko? Ikkje at eg har så stort tak, men er greit å vite.

Det eneste som har noe å si er at forrige stripe ikke har begynt å tørke før du begynner på neste stripe.

Forøvrig, om du bruker rulle og forlengerskaft er det ikke veldig problematisk om det står en sofa i veien. Det blir bare litt ekstra gåing for å komme til - og husk å dekke godt med plast :)

Lenke til kommentar

Brukar ikkje forlengarskaft nei. Med gardintrapp kjem eg høgare opp og får refleksjonar frå lyset i taket som gjer det lettare å få jevnt. Har konkludert med at eg fint kan ommøblere rommet underveis. Tar halve taket først, skubbar sofa, TV-benk og høgtalere over der eg er ferdig og tar resten. Flytteprosessen tar maks 10 minuttar.

Plasten drar eg med meg mens eg flyttet meg bortover. Ruller så sakte at det ikkje er noko nedfall å snakke om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...