Bakke Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Bestilte en serial-kode til et PC-spill fra g2play.net. Skulle få den på mail så snart jeg hadde betalt med VISA kortet mitt, noe jeg ikke gjorde. Jeg sendte mail til kundeservicen og fikk til svar at jeg måtte scanne ID-en min og sende den per mail. Hvorfor i alle dager vil de ha ID-en min? Jeg har betalt varen med VISA gjennom PayPal og har kvittering på mail. Burde jeg virkelig sende inn ID? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Har vært borti mange lignende situasjoner. Det de vil sjekke er at det faktisk er du som sitter med kortet i hendene. Ofte ber de om å legge ved et brev med din adresse også kun for å sjekke at du er den du sier du er. Men nå som du har betalt med paypal så burde ikke dette være nødvendig når paypal faktisk sikrer garanti for både kjøper og selger. Men om du velger å scanne visakortet så farger du bare over de viktige delene av kortet, kortnummer, koder og tall i paint/photoshop. La kun navnet ditt være synlig. ID Scanning Endret 25. januar 2010 av Hille Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Tenker jeg scanner Førerkortet mitt og sender inn det. Stryker bare over annen informasjon enn navnet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå