Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

BKKFiber/Altibox og borettslag = ekstra betaling

Anbefalte innlegg

Hei

Tenkte jeg bare skulle skrive en kommentar om dette, tror dette er riktig subfora :)

Jeg flyttet rett før nyttår til en leilighet i Olsvik (bondelandet utenfor Bergen) etter å ha solgt huset.

Gikk her over til Altibox/bkkfiber.

Selve bredbåndet var ikke ink. i fellestgiftene og det er lett å forstå, men de har et lite segment om tvpakke i denne fellesutgiften. For 149kr mener jeg det var, så får man en grunnpakke med noen småting ekstra.

jeg som ivrig fotballentusiast ville da selvfølgelig utvide til en pakke som heter Viasat Underholding (ink viasat sport) og vurderte også tv2sport (selv om jeg får tippeligaen via altibox grunnpakke).

Sendte nå en forspørsel om å utvide pakken min til viasat underholding og spurte pent om pris.

Kroner 319 fikk jeg beskjed om. totalt sa jeg da?

Nepp, jeg måtte ut med 319 i tillegg til de 149kr jeg betalte for den andre tvpakken.

Dvs at jeg som borettslagskunde blir straffet med et 22% dyrere abon. en andre kunder.

Endte opp med at jeg ikke bestilte, men vurderer å henge opp parabolen min fra huset,hehe.

Må si at altibox funger dog strålende (tv og bredbånd), og i bridge mode får jeg full kontroll på alt selv.

Men biten med "ekstragebyret" er dog skuffende, det må tilsi at hvis man har avtale om f.eks bredbånd og telefoni via borettslaget så må man i så tilfelle betale dette PLUSS fullpris på f.eks 50/50 pakken på bredbånd.

Dette må vel skremme vekk folk eller`? :)

Beklager litt feil her og der men lite tastatur på iphonen :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Nå har vi vært i ALTIBOX i 1 år, så kommer det brev at vi må betale normal pris på internett, tv og pakken er allerede innbakt i husleie, ca 90 kanaler, forbannede meg dritt kanaler å se, jeg ser jo egentlig på bare 10 av de kanaler, resten er bare møkka.

Men alstå til poenget mitt her, pris økning i internett tilgangen,

Vi fikk rabbatt om det ble så mange som knyttet seg til bredbånd, så vi fikk pris et hakk ned i pris tabell, eks, 2/2mb koster 350 kr,,,,, 25/25 ca kr 450,,,,,

så vi skulle få til 350 kr når vi var mange nok, mer enn 10 stk tror jeg det var, selvfølgelig valgte alle 25/25 til rabbartet pris.

Men nå er det alstå slutt, må betale full pris fra januar.

Vi hadde før canaldigital tv og internett, jeg var fornøyd med den, og suppert var også god der!

jeg har bedt en forklaring fra styret om hvorfor vi har mistet borettslag fordel i pris på altibox. Noe svar har heg ikke fått, men jeg skal stå på,

jeg kommer til å be styret å bryte med altibox og flytte tilbake til canaldigital!

Ser flere her i andre borettslag er ikke fornøyd med altibox og skal flytte tilbake til cd!

Noen flere som har opplevd å miste borettslag fordel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...