Gå til innhold

Trenger helt greit stativ for nybegynner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velbon Sherpa 600R - vanskelig å få mer "bang for buck" enn med det stativet. Et utrolig bra stativ! Det eneste jeg ikke er fornøyd med er hodet på stativet, men det kan byttes ut - dessuten skal det jo nevnes at jeg har litt mer spesielle behov enn "folk flest" da det ofte står en 1DS mkII og en 100-400 f/4.5-5.6 L IS på stativet... :)

Lenke til kommentar
Velbon Sherpa 600R - vanskelig å få mer "bang for buck" enn med det stativet. Et utrolig bra stativ! Det eneste jeg ikke er fornøyd med er hodet på stativet, men det kan byttes ut - dessuten skal det jo nevnes at jeg har litt mer spesielle behov enn "folk flest" da det ofte står en 1DS mkII og en 100-400 f/4.5-5.6 L IS på stativet... :)

Enig,har selv brukt det og kan trygt annbefale det .

Lenke til kommentar

Du er vel ganske tett på 4kg grensa der :)

Mange som er fornøyd med Velbon 600R.

Bare ikke gå for noe billigere,muligheten er stor for at du hiver det inn i et skap.

Lenke til kommentar

Viktig poeng uansett prisklasse er at et hvilket som helst stativ er bedre enn ingen stativ. Personlig ville jeg gått for noe skikkelig umiddelbart for å unngå 3-4 utbytninger før man har kommer på et kvalitetsnivå man ønsker (har for egen del brukt et hav av penger på stativ og gjort hele prosessen på den dyreste og dummeste måten mulig).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...