martingee Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Som tittelen sier er jeg ute etter et veldig enkelt bloggsystem på mitt eget domene. Jeg har tidligere vært borti CuteNews og dette fungerte i og for seg greit. Ønsker å slippe flere timer jobb med å tilrettelegge et wordpress-template til mitt eget design. Hadde vært artig å kunne posted fra mobilen også (Android). Jeg bruker SimpleCMS til å redigere innhold på sidene og denne kan jeg faktisk bruke til blogg også, men det blir veldig manuelt utført om man kan si det slik. Noen som har gode forslag? Btw en slik tråd har garantert blitt postet før meg, men tok meg ikke bryet å lete etter denne. Så hvis noen har link kan dere gjerne poste denne. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Wordpress? Det er mange tusen themes du kan laste ned. Lenke til kommentar
martingee Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Ønsker å slippe flere timer jobb med å tilrettelegge et wordpress-template til mitt eget design. Wordpress? Det er mange tusen themes du kan laste ned. Finnes det ikke en mulighet for å kun få et tekstfelt hvor postene vises uten å ha hele designet oppå? Sånn at man kan legge et eget design rundt? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Kan du ikke laste ned et design fra nettet da? Finnes mange som er gratis. Endret 26. januar 2010 av Kris Lenke til kommentar
martingee Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Selvfølgelig KAN jeg det, men det er jo ikke det som er poenget her... Jeg spør enkelt om det er mulig å implementere et bloggsystem uten å ha en masse ferdigsnekra design rundt. Det vil jeg ikke ha! Jeg foretrekker egenkomponert design. Ønsker ikke å bruke ferdige templates. 90% av moroa er jo å designe selv, etter min mening. Endret 26. januar 2010 av martingee Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Du kan selvfølgelig lage et eget tema til WP Lenke til kommentar
martingee Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Er dette mye jobb? Misforstå meg rett, jeg liker utfordringer, men lurer f.eks. på om jeg kan bruke css'en fra mitt eget design osv? Sånn at det blir identisk med de andre sidene mine. Endret 26. januar 2010 av martingee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå