Tonej Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Har noen her tatt studieretningsfagene på VK1 Elektro som privatist under reform 94? Det er altså disse fagene jeg skal ta eksamen i: -Elektriske bygningsinstallasjoner -Automatiserte anlegg -Kommunikasjonsanlegg -Produksjon, overføring og fordeling av energi Det er 4 år siden jeg gikk GK elektro, og nå må jeg gjøre ferdig VK1 helt alene.. Er det noen som vet hvor omfattende og vanskelige disse eksamene kan være? Huff, huff, dette kan bli stygt! Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Heisann. Jeg skal selv ta VK2 Bygg Instal. nå neste uke. Sliter selv med at det er lenge siden sist, men du kan jo ta en titt på NELFO sine sider på de gamle eksamne Btw er lurt å ha i bakhodet at skal du ta VK2 må du ta dette i den nye reformen om du ikke tar dette nå. Reform 94 slutter nå denne våren om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg tror du bare burde sette igang med å lese. Har du spørsmål så bruker du bare denne tråden, så vil du nok få svar. Lenke til kommentar
WideBoy Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg vurderer å ta opp fagene jeg strøk på da jeg tokk dem "første" gangen selv. Men jeg gikk på VK1 før "kunnskapsløftet", har dette noe å si? Vil jeg ta eksamen med alle hjelpemidlene elever får i dag eller vil jeg ta den på de permissene jeg hadde da jeg gikk på skole. Og hvem kontakter jeg får å ta eksamen på nytt, jeg søkte litt rundt men ble litt usikker av meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå