Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hei Drømmen er å få seg ei gamerdame, så hvorfor ikke prøve å finne noen i WoW når jeg allikavel spiller det Har kommet i kontakt med ei i guilden, virker som vi har en ganske grei tone Er ikke kjempelenge siden jeg joinet denne guilden, så jeg er fremdeles trialist. Da jeg var ganske ny dreiv denne dama + noen andre på med en samtale om katter. Jeg sa jeg likte katter og fikk et "yay [mitt navn]" tilbake, tilsvarende situasjoner har skjedd et par ganger. Her sist uke sa jeg noen ting i guild chat og hun ertet meg litt og jeg ertet litt tilbake, så sender hun et par whispers om "i just had to" og slikt Her forleden dag lurte hun på hvor jeg var i fra, hun syntes jeg hørtes tysk ut og jeg sa jeg var norsk, og vi hadde en "Lang" samtale hvor vi snakket løst og fast om ting og hun sa det var artig at jeg var så positiv på ventrilo (hadde vært mye klaging fra folk den dagen) og spurte en del spm o.l Nå er jeg litt i tvil hva jeg skal gjøre. Har veldig lyst til å tolke disse hendelsene som at hun er interessert i meg, men det kan jo hende jeg gjør det fordi jeg så gjerne vil ha henne. Føler ikke helt at "sjekketriks" er tingen her, det er jo mangel på øyekontakt og kroppsspråk når det går via internett, jeg er og i samme guild som henne så om ting blir pinlige kan det bli rart å spille sammen (dog det trenger nødvendigvis ikke det) Og ja, jeg er vanvittig dårlig på dette. Hva bør jeg gjøre nå ? Tror ikke den "lat som man ikke er interessert" taktikken er så kjempelur online. Jeg vet en del ting om henne, hun har veldig langt hår, hun ser mye på sci fi, hun har en del katter, hun bor i en by jeg har vært i en del ganger (et annet land) så har vel et par icebreakers her, men det kan fort bli at man kun stiller et par spm så dør samtalen ut. Er også redd for at man skal havne i friend zone Bør jeg være direkte og si at hun har en veldig søt latter ? (det har hun) Trenger noen tips og icebreakers og interessevekkere her om noen har noen råd Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Siden det er et spill ville jeg bare kjørt på med alle klisjé sjekketriks jeg kom på, bare flørt som faen hva har du og tape? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Greit nok at du leiter etter en gamerdame, men det å løpe etter ei du spiller WoW med og bor i et annet land blir vel litt voldsomt? Jeg tviler sterkt på at dama tar de samtalene dere har så veldig seriøst, spesielt hvis hun har et normalt sosial liv utenom datalivet.. Men over til litt mer konstruktive og positive tilbakemeldinger, du må prøve å få henne inn i en litt mer privat og utenom-wow setting. Hvis det kun går i litt snakking før/etter/under wOw spilling, så tviler jeg på at det går noen vei. MSN, sms/telf er win, VT/wOW chat er ikke.. Lykke til videre! (og ja, Wow skriver jeg med store og små bokstaver slik det passer meg!) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Spør om du kan adde henne på msn. Ta noen private samtaler. Få opp webcammen slik at det blir litt mer personligt. Spør om du kan få se noen bilder av henne. Sette et fjes til denne pene latteren osv. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Et annet tips vil jo også være å slutte med WoW, og finne seg ei som har noe annet å prate om enn bare WoW... Jeg har vært akkurat der du der, og for å være ærlig er jeg evig takknemlig for at jeg sluttet med WoW, og ikke prøvde å finne ei dame som spiller det, da blir du jo sittende med det forever =/ Litt mer On Topic; du må jo finne ut hvor gammel hun er, og hvis målet ditt er å bli sammen med henne, så tror jeg nok at dere bor i to forskjellige land aldri kommer til å fungere. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Har litt inntrykk av at hun ikke er så kjempesosial av seg, dog kanskje det er en sterotyp Litt sjenert, har katter, sitter og spiller WoW i en veldig hardcore guild (top 10 world wide) og var logget på på nyttårsaften Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Har litt inntrykk av at hun ikke er så kjempesosial av seg, dog kanskje det er en sterotyp Litt sjenert, har katter, sitter og spiller WoW i en veldig hardcore guild (top 10 world wide) og var logget på på nyttårsaften Det høres ikke akkurat ut som drømme dama, det finnes nok av gamerdamer som har et normalt sosial liv. Tviler på at du finner noen av de i WOw though.. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Godt mulig, men det passer meg utmerket Forrige dama var WoW dame også Syntes det var helt genialt å ha noen å chit chatte med om diverse nerdeting, å ha noen å spille med, å ha noen å ha gode diskusjoner med. Sitter og prøver å finne meg noen på diverse networkingsnettsteder men får ikke til å føre en samtale med noen (sikkert mye mitt problem og) Har blitt kontaktet av en 15-20 damer siden jeg joina nettby som vil MSNe/CAMe, og de har vært uinteressante alle sammen Men alle JEG har kontakta har aldri svart på mail...go figure :o Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg ville heller prøvd å forandre meg selv enn å lete etter noen som passer nå mens WOW enda er kult.. Du må komme deg ut en gang.. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Joda Men nå begynte det å gå litt off topic her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå