Gå til innhold

Oblivion: Dark Brotherhood, hvordan joine etter å ha drept Lucien Lachance? Koder?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har ved et uhell drept Lucien Lachance, men jeg har utrolig lyst til å være med i Dark Brotherhood, så er det en måte å få blitt med på? Jeg prøvde å bruke player.placeatme-koden for å bringe Lucien til meg, og da var han nesten usynlig, men jeg brukte resurrect-koden på han, og for sikkerhets skyld gikk jeg til det stedet hvor jeg plasserte liket hans og brukte resurrect-koden på han de rogså, da ble liket borte og jeg så at "spøkelses"-skikkelsen hans(fordi han var usynlig) gikk ut og bortover veien.

Men jeg prøvde å drepe 2 uskyldige borgere etterpå, uten at noen tekst kom opp hvor det stod at noen fulgte med på meg eller noe, og jeg gikk å la meg etterpå, men Lucien kom ikke. Og jeg prøvde å snakke med spøkelses-skikkelsen hans, men da kunne jeg bare spørre om rykter.

Oppdatering: Jeg skal prøve å teleportere meg inn i "sanctuary"-et dems. Ved hjelp av player.coc cheydinhalsanctuary koden.

Oppdatering: Jeg kom meg inn i hovedkvarteret dems, og når jeg snakket med personene som var med behandlet de meg som om jeg var medlem der, men jeg fikk ikke noen quester.

Oppdatering: Jeg prøvde å respawne Lucien med player.additem-koden pluss id-en på Lucien, dette virket ikke.

Noen som har noen andre forslag? :)

Endret av Cath92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er koder for å respawne NPCs. Hvis ikke kan du enkelt modifisere det selv.

Edit:

Player.PlaceAtMe 000034AF 1

Første er kommando, andre er koden til lucien, tredje er antallet luciens du vil ha (1 selvfølgelig).

Endret av cs_
Lenke til kommentar
Det er koder for å respawne NPCs. Hvis ikke kan du enkelt modifisere det selv.

Edit:

Player.PlaceAtMe 000034AF 1

Første er kommando, andre er koden til lucien, tredje er antallet luciens du vil ha (1 selvfølgelig).

Hei! Takk for svar, jeg har prøvd denne koden allerede. Det som skjer er at han dukker opp, men som en slags spøkelsesskikkelse, han er halveis usynlig altså. Og hvis man snakker med han sier han bare at han ikke sprer rykter, han skaper dem. Men jeg fant en ting til jeg skal prøve ut, nemlig player.additem # <-- Bytter ut firkanten med koden på Lucien. :)

Oppdatering: Dette virket ikke.

Endret av Cath92
Lenke til kommentar
Men jeg fant en ting til jeg skal prøve ut, nemlig player.additem # <-- Bytter ut firkanten med koden på Lucien. :)

Tror det vil ha samme effekt. Prøv setstage Dark01Knife 10. Det skal igangsette questen du trenger. Hvis du klarer å få frem questen kan du skrive sqt for å få en status.

edit: setstage dark01knife 10, ikke 1.

Se her for bedre oversikt over stages.

Endret av cs_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...