Gå til innhold

AVLYST: Vi arrangerer tur til Cebit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har full forståelse for at det kan bli for kort varsel. Det er jo snakk om noen kroner. Ideelt sett burde jo dette blitt annonsert på et mye tidligere tidspunkt, men sånn ble det bare denne gangen.

Dersom det blir tur neste år blir den helt sikkert annonsert tidligere :)

Men håper vi de som har mulighet melder sin interesse - det her blir gøy-gøy-gøy! og husk: Vi er veldig åpne for hva vi skal finne på på bussen, eller i andre ledige stunder.

Lenke til kommentar

Var på CeBit i 2003, og vil anbefale messen på det sterkeste for alle geeks. Når jeg var der hadde de egne haller kun for cd'er, dvd'er og floopy(!), så det sier litt om størrelsen på messa.

Forøvrig lå vi på campingplassen rett utenfor, så vi trasket bare rett inn. Det hjalp også at faren til han ene vi dro med hadde eget messeområde, slik at vi kunne ble med på afterparty og middager. Inkludert en middag på Muenchner Halle hvor alle (3200 seter!) ble servert samtidig. Å dra på byen med sjefene i Nvidia var også et godt minne fra turen. :)

Lenke til kommentar

GF100 er ett av de forventede høydepunktene. Noen andre er 6-kjerner desktop-prosessorer fra både AMD og intel, samt 8 kjerne serverprosessor fra Intel og 12-kjerne serverprosessor fra AMD.

Ellers så forventer jeg noen nye brikkesett, en stabel nye hovedkort, SSD-er, DDR3 minnemoduler og en drøss nye bærbare PCer inkludert minibærbare.

Skulle ønske jeg hadde muligheten til å være med. Jeg får prøve å klare det et annet år.

Lenke til kommentar

Hei, viktig oppdatering følger: Det er nå blitt tatt en kjedelig avgjørelse om å avlyse turen denne gangen. Det var rett og slett for få påmeldte (en håndfull) til at det ble forsvarlig å gjennomføre turen.

Vi ser at mange kunne tenke seg å bli med, men ikke har råd og/eller tid. Det er sånn sett liten tvil om at turen ble annonsert i det seneste laget. Vi har lært av disse tingene nå, og håper å komme tilbake med et nytt og forbedret reisetilbud neste år.

Takk for alle tilbakemeldinger og forslag. Forhåpentligvis får noen av dere tatt turen til Cebit på eget (eller andres) initiativ. Uansett vil HW-redaksjonen være tilstede på messen, så få med deg sakene fra messen når den starter om en måned :)

Det er bare å beklage, men vi satser på nye muligheter til neste år! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...