_KroSjefen_ Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Anbefalar dei med tid å peng til å ta turen alså ! Eg var der i 2008 og det angrer eg ikkje eit sekund på! Nerdehysteri av det store Lite tips er å planlegge kva ein vil sjå sia ein aldri i verden rekk over alle hallene... Munchnerhalle på kvelden med skikkelig tysk stil ala literglas med øl og kelnerer ikledd tyske folkedrakter gjore sitt for ein fantastisk stemning Lenke til kommentar
Howard Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Munchnerhalle på kvelden med skikkelig tysk stil ala literglas med øl og kelnerer ikledd tyske folkedrakter gjore sitt for ein fantastisk stemning Hehe, det er en temmelig spesiell opplevelse ja! Ikke mange steder (for ikke å si hvor toppsjefer) folk danser på bordene en halvtime etter åpningstid Lenke til kommentar
larsere Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Søren, jeg blir 18 den 24. mars. Men så hadde jeg heller ikke hatt råd da Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Mitt forslag er fire overnattingar i Tyskland, og bruk Colorline luksus cruise Oslo-Kiel begge vegar. Då hadde dykk fått det slik som meg som var på klassetur til Cebit for nokre år sidan. Eg var på Cebit messa to heile dagar, og resten av tida var til å gjere andre ting i den flotte byen. Det er utruleg mykje vi har moglegheit til å oppleve på ein slik tur om vi får nok tid. Det var den beste reisa eg nokon gong har vert på, så bra at fire overnattingar var alt for lite for meg. Og vi fekk turen mykje billigare enn Tek.no Ca. 4-5000kr + lommepengane då. Eg skjønnar ikkje korleis dykk skal greie å gå så fort igjennom det programmet utan å føle at dykk gjekk glipp av mykje. Endret 25. januar 2010 av PosteMonopolet Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 fristende, men har desverre ALT for full tidsplan i mars ellers hadde jeg antagelig blitt med. ellers vil jeg si at 2 dager på CeBit er litt lite, jeg mener å huske at jeg var der 4 dager sist gang jeg var der. har masse gode minner derifra, angrer meg litt i ettertid for at jeg tok det som en fest-tur. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg hadde vært interresert, men det passer dårlig med studiene og er en smule dyrt. Uansett, godt initiativ fra hardware! Lenke til kommentar
Howard Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 ellers vil jeg si at 2 dager på CeBit er litt lite, jeg mener å huske at jeg var der 4 dager sist gang jeg var der. Det er helt sikkert mulig å bruke mer enn to dager der ja, men husk at messen har blitt litt mindre de senere årene, pluss at det er mange av hallene som inneholder mindre interessante ting som minibank-maskiner, pengetelle-apparater o.l. Vi vil uansett være behjelpelige med å guide dere til de rette hallene - der alt hardware-snaxet befinner seg Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Strålende initiativ, men er dessverre opptatt i vinterferien Syntes dog ikke prisen er så hårreisende som enkelte skal ha det til. Dere må jo se på alt som er inkludert i prisen også. Prøv å bestill en lignende tur selv så skal du se at det koster Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Strålende initiativ, men er dessverre opptatt i vinterferien Syntes dog ikke prisen er så hårreisende som enkelte skal ha det til. Dere må jo se på alt som er inkludert i prisen også. Prøv å bestill en lignende tur selv så skal du se at det koster tur/retur med fly, hotell og billett koster rundt 5500,- Satt å kikka på det i går som et alternativ for så å møte på folket der nede. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 5 Stjerners buss Buss er buss Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hvis 'buss er buss' så har du ikke kjørt nok buss Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) "buss er buss" ja, STOR forskjell på bussene, gode seter, skjermer og toalett er jo ett must på litt lengre turer. men, hva om jeg flyr tur/retur, sparer ett par dager på det mulig jeg får tid da... Det er helt sikkert mulig å bruke mer enn to dager der ja, men husk at messen har blitt litt mindre de senere årene, pluss at det er mange av hallene som inneholder mindre interessante ting som minibank-maskiner, pengetelle-apparater o.l. Vi vil uansett være behjelpelige med å guide dere til de rette hallene - der alt hardware-snaxet befinner seg ok, jeg syntes nemlig 4 dager var i minste laget når jeg var med, men hvis det har krympet og blitt mindre interesant for vanlige folk, så er det jo greit Endret 26. januar 2010 av aklla Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg vurderer 100% å bli med. Altså, er ikke så aktiv i hw sitt "community". Men wtf. ;P Prisen er grei for meg. Men skal det betales forskudd eller wtf? Noen søte jenter her som vil dele dobbeltrom med meg? asl? ^^ Neida, regner med det blir en eneste stor pølsefest. Haha. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Jeg er (nesten garantert) med til neste år. Om det ikke blir noe stigning i prisen Høres ut som en moro tur. Om dere ikke får nok folk iår, håper jeg dere prøver igjen til neste år Endret 27. januar 2010 av Merkoen Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Fankern ass, dette vil jeg være med på engang! Tror det ikke kommer på tale denne gang, siden jeg ikke klarer å spare opp 7k+ på 1 mnd (grunnet militæret betaler dårlig ). Men vis dere arrangerer en tur nesteår så er jeg med, det er sikkert og visst! Bra insj! Keep it up Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 damnit damnit damnit, er 15 år gammel Lenke til kommentar
Howard Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg vurderer 100% å bli med. Altså, er ikke så aktiv i hw sitt "community". Men wtf. ;P Prisen er grei for meg. Men skal det betales forskudd eller wtf? Noen søte jenter her som vil dele dobbeltrom med meg? asl? ^^ Neida, regner med det blir en eneste stor pølsefest. Haha. Det blir helt sikkert med folk som ikke er så aktive på forumet også, så det blir nok en bra miks av folk. Definitivt ingen hindring om du ikke er den mest aktive på forumet. Betaling er på forskudd ja. Du får sikkert dele rom med noen av booth-babene, om du spør pent Ellers er Hardware-gjengen viden kjent for sine pølsefester, uten å legge annen betydning i det enn at vi spiser pølser, LAN-er og drikker "brus" Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg vurderer 100% å bli med. Altså, er ikke så aktiv i hw sitt "community". Men wtf. ;P Prisen er grei for meg. Men skal det betales forskudd eller wtf? Noen søte jenter her som vil dele dobbeltrom med meg? asl? ^^ Neida, regner med det blir en eneste stor pølsefest. Haha. Det blir helt sikkert med folk som ikke er så aktive på forumet også, så det blir nok en bra miks av folk. Definitivt ingen hindring om du ikke er den mest aktive på forumet. Betaling er på forskudd ja. Du får sikkert dele rom med noen av booth-babene, om du spør pent Ellers er Hardware-gjengen viden kjent for sine pølsefester, uten å legge annen betydning i det enn at vi spiser pølser, LAN-er og drikker "brus" Hehe, en smule ironi her? Regna litt på det. Dessverre var det litt fort kort varsel. Får AKKURAT til å betale turen. Mot tre uker med knekkebrød og billig FirstPrice-skinke. Men så er det jo greit med litt lommepenger også da... hehe. Med mindre jeg skifter yrke og blir kriminell. *skeptisk* Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Altfor billig for min del ja Ellers hadde jeg vært med Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Trenger dere en roadie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå