Redaksjonen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Har du lyst til å dra til Cebit, men ikke lyst til å dra alene? Les mer Lenke til kommentar
kraaka Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hadde jeg ikke vært lærling hadde jeg garantert hevet meg på! Å reise på en slik tur andre "likesinnede", må være den ultimate GEEK roadtrip Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Vinterferie planene er dessverre allerede planlagt og booket. Dette frister altfor mye. Dere får faen meg ikke rote det til, vil være med til neste år! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Bah, 18-års aldersgrense... EG VIL VERE MEEED! *Surmule, surmule* Ikkje mulig å setje den ned til 17? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 KNALL initiativ av Redaksjonen! Dette skal vurderes sterkt! Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ikkje mulig å setje den ned til 17? Du får sende en mail med signert lapp fra foreldre & en kredittvurdering Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hvem er de fra hardware som skal være med? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Supert tilbud. Veldig fristende. Synd jeg har et par andre ting som må prioriteres i stedet. Men kudos til redaksjonen. Håper på fullt belegg slik at de gidder å arrangere det neste år også. Sånn siden jeg ikke har anledning i år mener jeg. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Kun jeg som reagerer på prisen eller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Kun jeg som reagerer på prisen eller?I og med at den inkluderer alt så kunne den fort vært verre. Men, joda, den kunen sikkert vært bedre også. Det er for ordens skyld prisen som stopper meg også. Jeg kunne fått det til, men må som sagt prioritere litt andre ting i denne omgang. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Tiden passer greit for meg også, men så var det dette med penger ja. Hadde det ligget på rundt 5k så tror jeg at jeg skulle klart det. Er i militærtjeneste så rundt 5000 i månedslønn :/ Edit: Til sammenligning så var jeg og brodern 8 dager i New York, og betalte da 7500,. tur/retur inkludert hotell. Blir jo selvsagt litt annerledes her, men følte liksom at prisen virket i stiveste laget. Endret 25. januar 2010 av Hille Lenke til kommentar
Howard Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hvem er de fra hardware som skal være med? På bussen blir iallfall teknisk sjef Marcus Sæthershagen og meg selv med Nede på selve messen møter vi HW-redaktør Rolf Wegner og sikkert også O'store skribent Jørgen Nilsen Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Prisen er jo peanøts. Man får vel ikke trynet sitt trykt utover en av hw.nos nettsider gjør man? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Dette virket ingenting annet enn fantastisk. Hadde det ikke vært for at jeg fyller 18 lit tsent på året hadde jeg definitivt vært med. Om årets tur blir en suksess håper jeg det blir gjort flere ganger. Da kan jeg med hånden på hjertet si at jeg kommer til å være med. Det garanterer jeg herved. God tur til de som skal reise! Lenke til kommentar
Howard Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Prisen er jo peanøts.Man får vel ikke trynet sitt trykt utover en av hw.nos nettsider gjør man? Ikke med mindre man absolutt vil Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Er Tor henning med? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hvem er de fra hardware som skal være med? På bussen blir iallfall teknisk sjef Marcus Sæthershagen og meg selv med Nede på selve messen møter vi HW-redaktør Rolf Wegner og sikkert også O'store skribent Jørgen Nilsen Flott! Burde kanskje nevnes i originalsaken? "trekkplasterene er" Lenke til kommentar
probin Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 hadde blitt med om jeg ikke skulle dratt til Boston i februar.. orkernte å bruke så mye penger på turer pluss at jegi kke har fler fridager fra jobben Lenke til kommentar
Howard Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Er Tor henning med? Ikke foreløpig, men vi kan jo alltids prøve å få lurt ham med :-) Ueland til Cebit, Ueland til Cebit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå