Krizilla Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hei, jeg fikk spillet Sims 3 med en gangn det kom ut i butikkene, og helt siden da har jeg slitt med at etter jeg har spilt en liten stund, så slår dataen seg av. er det spillet eller er det dataen? Dataen min er også ganske ny (Acer Aspire 5738). jeg har ikke så mye peilig på data, men de på butikken sa at den skulle klare sims uten problemer! Jeg klarer forresten å spille GTA uten problemer. Prøvde å oppdatere dataen og spillet i jula, og da funket det kjempebra i noen få dager før alt ble svart igjen. Hva skal jeg gjøre!? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Fikset emnetittel for deg. Desto mer beskrivende emnetittel, desto bedre Kan være kjekt med litt mer info om PC-en din, - Operativsystem (For eks. Windows XP, Vista eller Win 7)? - Vet du om du har siste drivere til skjermkortet og lydkort? - Er spillet oppdatert til siste utgave? Vet at noen har slit med DirectX problemer og Sims, en oppdatering av DirectX er sikkert ikke dumt uansett. Lenke til kommentar
Krizilla Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 det er vista, og spillet oppdaterer seg selv. har ikke peiling, men det står på en liten klistermerkelapp: NVIDIA G105M CUDA 512MB skal jeg laste ned DirectX ? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Om maskinen slår seg av kan det være fordi att prosessoren er over 72°C varm og slår seg av for å hindre skade på maskinen. Om du bruker en bærbar datamaskin kan du kjøpe en ekstern vite som du plasserer under maskinen (Eg har selv en som funker ekstremt bra). Vist du har stasjonær så KAN en ny vifte hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå