frds Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Tittel taler vel for seg, men uansett; Hvordan kan jeg integrere phpBB3 forum'et inn på en eksisterende side (design) Slik som det er nå ligger forumet på serveren, og er satt opp. Men har lyst til å få det innpå siden min, inne i en boks. Noen som vet om dette er mulig? Edit; har funnet en fungerende løsning. Endret 25. januar 2010 av frds Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hva var løsningen? Er interresert i det samme selv. Lenke til kommentar
frds Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Hva var løsningen? Er interresert i det samme selv. Foreløpig brukte jeg bare en <I frame> tag til å plassere linken til forumet, deretter fikset jeg på iframe boksen slik at den passet inn på min side. Om dette er rett fremgangsmåte vet jeg ikke, men ser ut til å fungere helt greit. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Dette er metoden mange bruker. Har brukt den selv, bare med SMF istedet for phpBB. En annen metode som ofte er brukt, for å slippe frames, er å benytte header og footer fra den originale siden. Disse to delene er ofte litt enklere å skinne i forumet enn å skinne om hele forumet. -Christian W- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå