Trafikkstudenten Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Tips: Ikke sitt alene med teoriboka, men diskuter med folk rundt deg. Gjerne andre som også skal ta teoriprøven Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Vet ikke om folk alt har sagt det, men som du sikkert har sett er det rimelig like alternativer til tider. Så du må du passe på å studere nøye. "Skal du" eller "Kan du", er typiske formuleringer. Om du går tilbake for å rette, vær kritisk før du bytter alternativ. Kjørelæreren min tipset meg om at det ofte er da folk stryker, fordi det er det første du svarte som er riktig. Endret 17. februar 2010 av Sapientia Lenke til kommentar
Zeriz Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Nå har jeg ikke gidda å lest igjennom kommentarene i og med at jeg er ferdig på jobb om en liten stund og har en del ting jeg skal gjøre før jeg drar. Jeg tror det skal være mulig å få be om en muntlig prøve. Det kan være at du svarer feil på spørsmål hvor eneste forskjellen på svarene er "bør" og "må". Skjønner? Undersøk litt med kjøreskolen og trafikkstasjonen din for å finne ut mer om en muntlig prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå