Howard Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Boogie Board er det første produktet som tar i bruk Flex LCD-teknologien – en nedstrippet LCD-skjerm uten baklys. Les mer Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 En slik må man ha. Kommer under 200 kronersgrensa, så det er ikke noe å lure på. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Veldig stilig og veldig geekish Men to ting: Hvorfor ikke bruke en magnetisk skravleblokk Og kan man bare viske ut hele bildet? Eller enkeltdeler? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg synes "skjermen" mister hele poenget når det ikke finnes skjerm-inngang fra noe digitalt media og heller ikke mulighet for å lagre det man skriver på skjermen. Da blir det jo hverken en skjerm eller tegnebrett (a la de fra Wacom). Ikke kan det erstatte en notisblokk heller for hver "side" kan ikke tas vare på som notis til senere. Det virker som en ganske unyttig gadget per i dag, men jeg håper konseptet videreutvikles til å kunne konkurrere med e-papir, Wacom-brett og lignende. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ser ikke at dette er en oppsiktsvekkende nyhet... Akkurat dette produktet fins allerede, det er billig, og det fins faktisk i farger! Og du får en 2pakk for under 200,- http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=138059948 Makan til antinyhet... (Og da sikter jeg til produktet, og ikke HW's dekning av saken ) -C- Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Genialt produkt, spesiellt uten lagringsmulighetene blir jo bruksområdet bare helt enormt. Minner meg nesten om et annet produkt jeg har sett tidligere. Tavle og kritt tror jeg de heter? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Erstatter notisblokken.. men er den bedre enn notisblokken? Jeg har notisblokk forran meg nå i A3, A4 og journalistblokk. De har evig batteritid, har arkivfunksjon (bretter over), støtter flere farger, data kan kastes permanent, data kan arkiveres eksternt med omtrent evig levetid og data kan flyttes til andre uten krav til at de også eier notisblokk. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Og papir kan også sendes 'over air' til irritasjon for sidemannen. Så ikke helt nytteverdien i dette, utenom at det er en tenknisk duppeditt, som bare 'må' has. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 En slik må man ha. Kommer under 200 kronersgrensa, så det er ikke noe å lure på. Men så er jo uansett dette elektronikk, så da er det jo tollfritt uansett Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 En slik må man ha. Kommer under 200 kronersgrensa, så det er ikke noe å lure på. Men så er jo uansett dette elektronikk, så da er det jo tollfritt uansett Tollfritt - korrekt. Men du må fortsatt betale 25% moms på alt over 200kr. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 En slik må man ha. Kommer under 200 kronersgrensa, så det er ikke noe å lure på. Men så er jo uansett dette elektronikk, så da er det jo tollfritt uansett Nå tenkte jeg på MVA og dertil gebyr for utlagt MVA. Jeg ser for meg et par magneter og sett den på kjøleskapet. For å gi korte beskjeder til sjefen. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg ser for meg et par magneter og sett den på kjøleskapet. For å gi korte beskjeder til sjefen. Du vet de små gule lappene? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jepp, men gadget faktoren er ikke like høy. Dessuten er man avhengig av å konstant ha en penn tilgjengelig. Og er det noe som hele tiden forsvinner er det penner. Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Du tenker på sånn liten tavle og tusj? Der tusjen henger fast i en snor, typisk på kjøleskapet og slikt. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jepp. Men igjen. Gadget faktoren er så mye lavere med tavle og tusj. Og til bare $30, vel verdt pengene. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hadde vært interesant om den lagret sidene, men ellers så kjøper jeg heller 100 notisblokken for 200 Kr... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Så veldig interessant ut helt til det ikke kunne lagres. Jeg venter inntil det kommer lagring med mer... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg synes "skjermen" mister hele poenget når det ikke finnes skjerm-inngang fra noe digitalt media og heller ikke mulighet for å lagre det man skriver på skjermen. Da blir det jo hverken en skjerm eller tegnebrett (a la de fra Wacom). Ikke kan det erstatte en notisblokk heller for hver "side" kan ikke tas vare på som notis til senere. Det virker som en ganske unyttig gadget per i dag, men jeg håper konseptet videreutvikles til å kunne konkurrere med e-papir, Wacom-brett og lignende. Ja, jeg er enig, uten å kunne overføres digital til Onenote eller liknende applikasjoner så er jo bruksområdet sterkt sterkt innskrenket. AtW Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Nå er dette brettet faktisk i salg hos Cdon.no Legg merke til at dette ikke er utgaven som lar deg lagre og overføre "verket ditt" til pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg