abene Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Paragon er klar med ny gratisversjon av et program for sikkerhetskopiering. Les mer Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Noen som har noen erfaringer med dette programmet? Brukervennlighet? Funksjonalitet? Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg bruker dette programmet. Etter å ha formatert og delt hardisken i 2 deler og installert Windows og programfiler i C: og dataagring i D:, tar jeg en slags avbilding av C: og lagrer den på D:. Da har jeg alltid en backup av Windows-systemet på D: som er i tipptopp stand og som jeg kan bruke hvis jeg får trøbbel med Windows. Den systemgjennopprettings-funksjonen som finnes i XP slår jeg av slik at jeg sparer systemressurser. Mulig det finnes andre og bedre gratis alternativer der ute, men det har jeg ikke giddet å sjekke da Pargon Backup & Recovery er akkurat det programmet som jeg trengte og er fornøyd med det Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Forklaring på differential and incremental backup for de som lurer på det: http://www.acronis.com/resource/solutions/...al-backups.html Har forøvrig selv brukt acronis trueimage før i tiden, så paragon og nå clonezilla. Noen som vet om det finnes en mer forståelig / fancy versjon av clonezilla? Med trueimage hadde jeg av og til korrupte backups, paragon funket de gangene jeg brukte den, men syntes at programmet var litt uoversiktlig med tanke på navn av partisjoner. Endret 25. januar 2010 av mandela Lenke til kommentar
tovalb Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Har brukt en del backup-programm gjennom årene. Det beste er etter min mening Handy Backup. Det har alle de funksjonene jeg trenger (ftp,sync,etc) og er brukervennlig. MEN... det koster penger.. 39$ for en lisens kan prøves gratis i 30 dager. En review av dette programmet har vært fint. Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 For å ta image av hele disken bruker jeg Terabyte Unlimited Image, og for vanlig filbackup bruker jeg kun Microsoft SyncToy 2.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå