sharkbite Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 lurer på hva dette er.... min søster tror det er en bong.... jeg syntest det ser ut som en rar vase.... noen som vet bedre? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Det er en slags glasskolbe som brukes i kjemiens verden, tenker jeg. Ser ut som det er til for å la to slags væsker påvirke hverandre uten å komme i direkte kontakt. Hvis du tar en titt her inne (Wikipedia), så kan det se ut som det er en kondenseringkolbe(?). Endret 25. januar 2010 av Fisk1 Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 ser ut som det er det ja... men hvordan bruker man den? Lenke til kommentar
Snaffo Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ser mer ut som en fancy matolje-beholder, til to forskjellige typer olje. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ser mer ut som en fancy matolje-beholder, til to forskjellige typer olje.Har sett ca. samme saken i en butikk. Da var det lys olje i det ytterste og mørk balsamico i den innerste. Ser fancy ut i hyla på kjøkkenet for folk som bryr seg om at det skal se fancy ut. Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ser mer ut som en fancy matolje-beholder, til to forskjellige typer olje. Stemmer. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ser mer ut som en fancy matolje-beholder, til to forskjellige typer olje. Stemmer. +1 Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 enda en Hva ER dette: Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Vondt å føre inn i alle former for hull. Men det ser ut som en fiskesluk av noe slag Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Til å være fiskesluk så synst jeg at den virket litt overkill. Dessuten har kroker, som navnet skulle tilsi en krokete form, med en hake slik at fisken ikke skal komme seg løs igjen. Det har ikke denne, så det virker litt rart om det skulle være fiskeutstyr. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Det var det beste jeg hadde å komme med. Tror du det er lett å få den der ut vist du fører den ned i halsen? Det er tydelig at den skal holde fast i noe. Derfor er det kanskje relevant hvordan den ser ut i andre enden. Vil tro den enten gjør noe elelr du kan feste noe der. Vist ikke er jeg veldig usikker. Om "piggene" er bøyelige og den oransje delen er tung derimot. Da kan det være det er lagt for å rense ett eller annet. Jeg tenker det oransje fungerer som lodd mens man fester en tråd i ringen på toppen og piggene ikke er pigger, men børster. Edit: Det inni er så vidt jeg kan se en eller annen form for veske(det var vannrett selv om du hadde vinkel på gjenstanden). skulle ønske jeg kunne se på den med henda også Endret 27. januar 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Mener å ha sett noe sånt på kjøkkenet. Hvor fant du den? Vet du hva det er? Lurer på om man kan røske ut kjerner med den. Endret 27. januar 2010 av Ziera Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Stjeler tråden litt, etter å ha ryddet et dødsbo i høst var det spesiellt et redskap sov var litt rart etter vår mening. Wth er dette? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Sånn til å slå tepper med? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Miksehode til en gammel kjøkkenmaskin. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Det er en eltekrok av noe slag til en kjøkkenmaskin. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Tror nok husmor L4r5 har rett her ja Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Takker og bukker for svar. Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Mener å ha sett noe sånt på kjøkkenet. Hvor fant du den? Vet du hva det er? Lurer på om man kan røske ut kjerner med den. fannt den i et gammelt skap i kjelleren.... den orange delen er av plast og er ikke tung... det er en flexibel gummi-ring som deler de orange delen og piggene. det er ringer i begge endene til et eller annet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå