lperik Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Har det kommet en drivekey for wii limited edition? Hører stadig at det ikke er mulig å spille av brente spill på den nye limited edition pga oppgradert dvddrev. Det må da være ett tidsspørsmål før det finnes en løsning for dette, enten via softmod eller via drivekey. Noen som vet om denne drivekeyen vil fungere? Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Har du prøvd å spørre forhandleren som selger Drivekey'en? Hvis DVD-drevet er problemet så kan man jo bytte den ut med en eldre en? Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har det kommet en drivekey for wii limited edition? Hører stadig at det ikke er mulig å spille av brente spill på den nye limited edition pga oppgradert dvddrev. Det må da være ett tidsspørsmål før det finnes en løsning for dette, enten via softmod eller via drivekey. Noen som vet om denne drivekeyen vil fungere? tror ikke det vil fungere. du kan jo kjøpe et nytt drev tilwiien isåfall. modnet.no selger drev som er lagd før de nye. er ikke så dyre. eller så kan du kjøpe en ny chip. enten wode jukebox eller wiikey fusion. dette er de nye chippene som muligens kan oppdateres ettrhvert til å omgå denne sperren. selv har jeg wode jukebox, men jeg er ikke så imponert ettersom det eneste den kan gjøre er å spille backup isoer av spillene dine. det er dyrt å betale 800 spenn for dette. kablene er også skjøre. etter 4.2 oppdateringen er alt blitt begrenset. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Hørte med forhandler og han sa at dersom wiien var eldre enn fra Oktober2009 vil det fungere med modkeyen. Er ikke hast med å få moddet den så får vel vente ett par måneder frem til det finnes løsninger for å spille av brente kopier fra de nye dvddrevene. Blir nok ikke aktuelt med spilling fra ekstern hd. Takk for svar. Lenke til kommentar
Flusher Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Har det kommet en drivekey for wii limited edition? Hører stadig at det ikke er mulig å spille av brente spill på den nye limited edition pga oppgradert dvddrev. Det må da være ett tidsspørsmål før det finnes en løsning for dette, enten via softmod eller via drivekey. Noen som vet om denne drivekeyen vil fungere? tror ikke det vil fungere. du kan jo kjøpe et nytt drev tilwiien isåfall. modnet.no selger drev som er lagd før de nye. er ikke så dyre. eller så kan du kjøpe en ny chip. enten wode jukebox eller wiikey fusion. dette er de nye chippene som muligens kan oppdateres ettrhvert til å omgå denne sperren. selv har jeg wode jukebox, men jeg er ikke så imponert ettersom det eneste den kan gjøre er å spille backup isoer av spillene dine. det er dyrt å betale 800 spenn for dette. kablene er også skjøre. etter 4.2 oppdateringen er alt blitt begrenset. Du har en Wode? Jeg lurer på å kjøpe en Wode jeg også. Funker den som den skal? Spiller av alle backups, til og med av Super Mario? Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Du har en Wode? Jeg lurer på å kjøpe en Wode jeg også. Funker den som den skal? Spiller av alle backups, til og med av Super Mario? ja den spiller av alt som er. det som er litt kult er at du kan streame spillen på pc eller server til wii gjennom wode. ikke missforstå det er den beste løsningen der ute for øyeblikket Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 lurer på å skaffe en wode selv. går det an å kjøre backups fra sdkort/usbstick eller må man brenne alle ut? hva er du skuffet over? Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 ja man trenger ikke brenne ut noe som helst. har du en ny wii går ikke det uansett ettersom drevet ikke spiller av brente skiver. du kan foreksempel ha en ekstern disk med alle isoer ved siden av woden eller du kan ha de på pcen din og streame de til woden. det jeg er litt skuffet over er først og fremst byggekvaliteten på kablene til woden, de er noe kjipe, så man må være veldig nøye når man installerer den. samtidig skulle jeg ønsket at den kunne spille av vc filer jeg har kjøpt ved hjelp av noe software slik at jeg kunne ha alt en plass. slik det er nå har jeg softmoddet og hardmoddet wiien. er ikke helt glad for å softmodde den. woden kan heller ikke spille av importerte spill etter 4.2 oppdateringen. ellers er det den beste løsningen for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå