evl Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Er på utgikk etter en laptop til spilling som ikke bråker som et fly. Helst under 10.000, skal primært brukes til medium-end spill som WoW etc. Trenger heller ikke være noe større enn 15". Lenke til kommentar
branick Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Tror den nye fra multicom passer deg meget godt da. http://www.multicom.no/SystemConfigurator....1;c:100561;fl:0 -Oppgrader minnet til 1333MHz -Oppgrader prosessor til i7-620M -Oppgrader harddisk til ønsket størrelse i 7200RPM Men du har kanskje noen andre krav til maskinen også.. Batteritid? Vekt? Matt/blank skjerm? Tilkoblinger? Utseende? *Jo høyere ytelse desto mindre batteritid (ifølge standarden). *vekten vil være noe å tenke på hvis du frakter den mye. *blank skjerm gir "morsommere" bilde enn matte skjermer (min mening). *Digitale tilkoblinger for TV&lyd er alltid kjekt å ha (for noen). -Øivind- Endret 25. januar 2010 av branick Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 *Matt skjerm gir "morsommere" bilde enn matte skjermer (min mening). hæh? Uansett, grei pcen nevnet ovenfor. Lenke til kommentar
branick Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 *Matt skjerm gir "morsommere" bilde enn matte skjermer (min mening). hæh? Uansett, grei pcen nevnet ovenfor. Det jeg mente var at i mine øyne ser bildet mer "levende" ut på en blank skjerm enn på en matt skjerm. Hver sin smak vettu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 *Matt skjerm gir "morsommere" bilde enn matte skjermer (min mening). hæh? Uansett, grei pcen nevnet ovenfor. Det jeg mente var at i mine øyne ser bildet mer "levende" ut på en blank skjerm enn på en matt skjerm. Hver sin smak vettu Les teksten din igjen, ingen blank skjerm nevnt der! Lenke til kommentar
evl Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Tror den nye fra multicom passer deg meget godt da. Jeg har så langt bare lest ekstremt mye negativt om Multicom hva angår service og leveringstid. Lenke til kommentar
branick Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 432 personer har lagt igjen sin opplevelse av multicom som nettbutikk her hvis du vil lese mer om multicom. snittkarakter på 3.6 utav 5 mulige poeng. https://prisguiden.no/butikker/multicom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå