Fry Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Lurer på en ting angående dette Jeg har vært lærling som elektriker, og stått under en lærlingkontrakt, nå nylig ble jeg ferdig med lærlingtiden og har ikke signert noe ny kontrakt etter dette, har jobb i det samme firmaet, men står ikke under noe arbeidskontrakt nå, har jeg da noe oppsigelsestid, eller kan jeg slutte i jobben på dagen? Lenke til kommentar
Mr.Rogers Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Du kan slutte på dagen, og de kan også si deg opp på dagen Lenke til kommentar
Fry Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Akkurat det jeg ønsket , kan da se ann utover sommeren hvor lenge jeg orker Lenke til kommentar
Fry Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 en ting til, vet du hvor i loven det står, har du noe link til noen steder på lovdata.no så hadde det vært kjempefint Er en del å gjøre i firmaet og tror ikke de liker at jeg sier opp på dagen. takk for svaret forresten :smile: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Står under arbeidsmiljøloven. Lenke til kommentar
Fry Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 takk for hjelpa da slipper jeg den oppsigelsestida, og kan nyte sommerferien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå