Malmern Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hei, lurer på om det er noen som vet hvordan jeg kan få til det i SW:KoTOR? På forhånd takk Malmern Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Noone knows? Bruker selv en midlertidlig løsning for de som er interresert, man fungerer kun viss man har et tastatur med programmerbare taster, selv har jeg satt en av G-tastene på G15 til å skrive følgende tekst: "`" (Uten " ") og så trykke på en eller annen bokstav, da begynner den å skrive den bokstaven i console (Du må kanskje gjøre det et par, tre ganger, men det fungerer ihvertfall for meg, enn så lenge) Endret 27. januar 2010 av malmern Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Husker ikke helt. Men jeg fant det etter uttallige Google søk for vel et år siden eller mer. Er noe du skal skrive i en .ini fil - Og noe som Alt + Noen nummer for å få opp consolen. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Husker ikke helt. Men jeg fant det etter uttallige Google søk for vel et år siden eller mer.Er noe du skal skrive i en .ini fil - Og noe som Alt + Noen nummer for å få opp consolen. Jeg tipper det er Microsoft eHome Receiver som føkker. Open up the "Start" menu, go into "Control Panel" > "System and Maintenance" > "Device Manager". Click "Human Interface Devices". If you see "Microsoft eHome Infrared Transceiver", right-click and uninstall it. If not, then locate the driver with the word "Infrared" in it's name elsewhere in the Device Manager and uninstall. Unfortunately, when you turn-off and then restart your pc, it will automatically reinstall the driver. As a result, you'll have to repeat the uninstall procedure whenever you go to play and wish to have access to the Console. (dette hjalp hvertfall i FO3 og Max Payne og det er samme hotkey for console der) Endret 16. februar 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Sorry, ingen "Microsoft eHome Infrared Transceiver", eller "Infrared" i Device Manager her gitt, er forresten Seven jeg bruker viss det har noe å si. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Du har aktivert console i swkotor.ini ? International Versions Find the file called "swkotor.ini" in your Knights of the Old Republic game folder. The default location is: C:\Program Files\LucasArts\SWKotOR\swkotor.ini Open the file with Notepad and under the line [Game Options] add the following lines: EnableCheats=1 Enable Console=1 Jeg fikk "enklest" opp console ved å aktivere engelsk tastaturoppsett, da blir ~ til |-tasten (over tab og til venstre for 1). Med fransk tastatur er det AltGR-7 som får opp console. Teoretisk sett skal AltGr-¨ også fungere (altså det man taster for å få fram ~ til vanlig) Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Det fungerer med engelsk tastatur layout, men AltGr¨ funker ikke, tror det har noe med at det er mer enn et tastetrykk for å få frem ~, og at det i tillegg blir to stk. (~~) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Ja, det samme opplever jeg. Men funker det med engelsk tastatur layout så vet du jo at det funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå