Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få dama til å svelge?


Gjest Marco19

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her var det mange som poster fra sin høye moralske pidestall. Hvorvidt slike sidesprang er galt eller ikke, er et etisk valg bare du kan ta. Høylydte, fordømmende utsagn bør du ikke ta til følge, men lytt til veloverveide utspill, og ikke minst tenk gjennom dette selv.

 

Aversjon mot utroskap er etter mitt syn et resultat av bl.a. evolusjonen. Det er kritisk for et individ dersom partneren får avkom med andre, og derfor har man ofte uvilje mot dette. Man vil ikke bruke store mengder ressurser på å fostre opp andres avkom. Ikke bare er dette energikrevende, men ditt eget avkom kan til og med bli truet. Utroskap er derfor meget farlig, dersom man skal spre sine egne gener best mulig.

 

Man kan også trekke frem det kulturelle, og her tror jeg det monoteistiske har påvirket mange samfunn sterkt. Kan ikke så mye om dette, men jeg tror dette også spiller inn.

 

Men nå er det slik at seksualitet ikke lenger er ensbetydende med reproduksjon, slik at det evolusjonistiske "argumentet" mot utroskap ikke har særlig tyngde, i alle fall ikke når det gjelder å komme i en annens munn.

 

Din nåværende partner tar heller ingen annen skade av dette enn den hun og samfunnet måtte tillegge det dersom er blir oppdaget.

 

Jeg konkluderer med at du må selv vurdere om du vil ha slike sidesprang. I mine øyne er du hverken ond eller engleaktig, uansett valg.

 

p.s.: Jeg imøteser gjerne konstruktiv kritikk mot det jeg skriver, og har meg frabedt ad hominem-argumentasjon og rene fordømmelser.

Lenke til kommentar

De trenger ikke å ha noe med smaken å gjøre at hu ikke vil, du må huske at konsistensen kan være ganske vond den også + sæd er pisse lunka! tanken på hvor de komer fra kan være nok til at hun ikke liker de. Vist hun ikke vil og hun har prøvd så får du bare la henne være. Og siden du har så god fantasi så gi henne en kopp å spytte i og fantaser at hun svelger da. Men vær så snil å ikke vær utro mot henne, selv om sex ikke er noen føleser i for deg så kan de være de for henne.

 

håper at om noen år, så ser du tilbake og angrer på din tankegang som du har idag.

Lenke til kommentar

De jentene jeg har vært borti som jeg har fått til å like både det ene og det andre, hadde ikke erfaring fra før, bare bestemt seg på synsing at dette ikke er noe for dem og det er jeg sterkt i mot.

 

Man kan misslike alt i verden, men man må da prøve det før man kan si at man ikke liker det. Akkurat det med å svelge har jeg ikke noe behov for å "presse" på noen jenter, rett og slett for at det ikke er viktig for min del. Men sånn som å prøve å suge eller få en finger i stumpen, det synes jeg at man må prøve! :)

 

Skal sies at jeg var sammen med X'en i over 4 år, tok vel godt over 2 år før suging kom inni rutinen og noe lengre før stumpen ble lovlig.. Ikke forvent at det skjer over natta. La henne vende seg til tanken, du kan selvfølgelig hinte fram til at du synes det er digg at hun svelger, men ikke press henne. Vil hun spytte, så la henne. Press virker dårlig på de jentene det er verdt og ta vare på.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Det er nå slik at jeg holder på med ei og vi kommer mest sannsynlig til å bli sammen veldig snart. Hun er perfekt på alle mulige måter, naturlig pen, classy stil, får mange lange blikk på gata (kunne sikkert fått hvem som helst), brunette, smart, godt oppdratt og pent smil.

 

Men... Problemet er at denne dama ikke vil svelge. Hun kan få det i munn, men da må hun gå og spytte det ut med en gang. Damer som vet om det fins noen triks for å begynne å "like" å svelge, eller å "lære" seg å svelge? Jeg har et godt kosthold, hverken røyker eller snuser, og det er flere som har likt å svelge tidligere, så det kan ikke være at spermen min smaker verre enn det bør gjøre. Det er noe med dama, jeg har ikke prøvd å overtale henne enda, men før jeg gjør det vil jeg gjerne høre noe klokt fra dere her på forumet.

 

Det at hun svelger er ganske viktig for meg, så det kommer mest sannsynlig til å føre til en liten affære på si slash en annen munn å komme i, og bare tanken på det smerter meg, for jeg vil egentlig ikke være utro. Jeg høres kanskje greit egoistisk ut, men sånn er jeg, og jeg vil ikke ha noen prekner om at jeg bør skjerpe meg og "leve med det". Jeg vil ha råd og tips til hvordan å få dama til å svelge. Tusen takk på forhånd, hilsen the one.

Hva skjer med at den mannelige rase skal absolutt tvinge jenter til sånt? Det er ikke alle som liker kroppsvesker i munnen, og spesielt viktig er det å vite hvilke begrensninger du har å forholde deg til.

Lenke til kommentar

Alle må få ha sine personlige grenser :) Om det er smaken hun ikke liker, så kan du jo prøve å gjøre den bedre? Om man spiser sterk mat og slikt, smaker sæden mer..

 

Syntes ikke dette har noe med likestilling å gjøre, men å stille opp for partneren sin. Om han VIRKELIG tenner på at hun svelger, så burde hun hvertfall forsøke å gjøre det. Om det ikke funker, så neivel, da må man respektere det.

 

Om jeg feks hadde tent ekstremt på å kle meg ut som en ponni og hatt en rytter, så ville det ikke funket lenge å være sammen med en som bare likte misjonæren. Han må jo få lov å si at han trenger en som svelger.. At det skal ta 2 år og svelge hørtes helt vilt ut.

 

(... men om han skal være utro fordi hun ikke svelger, da er han et troll.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_mann28_*

Ts:

Jeg sier det bare, prøv å smak på sæden selv så vet du hva du snakker om når du prøver å få dama til å svelge. Det betyr ikke at du er homo eller andre ting du måtte komme på oppi hodet ditt. Skal vedde på du er temmelig gira på å kline med dama etter at du har gått ned på hu, og det er jo akkurat det samme for henne å smake på sine væsker som det er for deg.

 

Det smaker ikke akkurat jorbær, men det kan sikkert vennes til som med mye annet. Prøv å forklar henne hvor mye det tenner deg at hu svelger å vær skikkelig entusiastisk å vill i blikket om hu gjør det en gang. Jenter svelger for oftest fordi de ser at partneren blir tent og ikke fordi de liker smaken på sæd så spesielt bra, etter det jeg har erfart.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...