Gjest Guest_gjest_* Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hva skal en kar gjøre hvis han ser veldig bra ut og blir ofte sjekket opp av damer på byen, men er veldig usikker på seg selv og derfor ikke blir fullt så attraktiv allikevell! Dritt lei av at kvinner(og jenter for den slags skyld) sjekker meg opp på byen, så ved å miste interessen veldig raskt når de merker at jeg er veldig rolig og litt usikker. Har ikke peil på åssen jeg skal snu dette "mønsteret"? Har prøvd nettdating, men der er det jo nesten umulig å holde på interessen til kvinner? takker for alle potensiale svar og råd:) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Om du blir sjekket opp på byen, men de mister interessen i deg, da må du vel rett og slett bli mer interessant? Spontanitet er gull, og det å være avslappet og tullete er nok ikke dumt, det heller. Er ihvertfall noen av mine erfaringer. Eller som min far har gitt meg råd om: alltid vær uenig med de. Krangle, uten å være sur. Men du må nok være ganske frempå for å få til dette. Jeg har ikke personligheten til å gjøre det Endret 25. januar 2010 av clvñ Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Da må du begynne å jobbe med selvtilliten din. Evnen til å holde på interessen til ei kvinne ligger i hvordan du ser på deg selv. Er du så fornøyd med deg selv at du sitter der som kongen av verden, så vil du merke at interessen holder på seg selv. Du har tydeligvis det som trengs for å skape den første gnisten, og har luksusen ved at jenter sjekker deg opp, noe de aller fleste av oss ikke har. Så steg 1 er tatt, og du må bare jobbe med deg selv. Kan du sette fingerene dine på spesielle punkter som gjør at du blir usikker? Hva er det hjernen din forteller deg ikke stemmer når du kjenner at du blir usikker? Det er punktene du må forbedre, og med litt arbeid er det et ikke-eksisterende problem i fremtiden. Lenke til kommentar
hean Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Letteste måten å få interessen til ei dame er å si du ikke er intressert Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Drit i bimboene som forventer at du skal underholde dem hele kvelden. De har ikke noen personlighet uansett. Har du utseendet med deg, så kan du unne deg å være kritisk. Sil bort kjedelige/dumme chicks og ikke sløs tid på å prøve å bære hele ansvaret for å holde moroa i gang. Hvis du er ute etter ei dame som er like rolig som deg selv, så kan du ikke regne med å finne henne ute på byn, og du kan bare glemme at hun kommer bort og sjekker deg opp. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Letteste måten å få interessen til ei dame er å si du ikke er intressert Tror den funker dårlig hvis du blir sjekket opp, vil jo bare se ut som om du skulle være opptatt eller noe i den duren, så går de sin vei. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Har du ikke fått et brukendes svar i de X antall andre trådene du har opprettet om emnet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå