gamerman Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hei Har testet nå tre forskjellige xbox 360 maskiner på 4 forskjellige tv'er. En lcd tv med led belysning, en plasma, en lcd og en vanlig 32 tommer widescreen med komponent. Jeg ser i spill som Dragon Age Origins, Gta Episodes, og noen steder på Modern Warfare 2. Det jeg ser er ikke jaggies. Jaggies er slik som man ser på Gta 4 når man går langt ifra en trapp mens kommer man næreme så blir det borte. Det jeg ser er slik at man får en hvit kant nedover på en dør f.eks i Gta 4 episodes der man er i club huset og man kan se litt hvordan ting er ute fra der. Har sett det på ps3 og pc før men ikke på pc med anti alasing. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Er det fordi de ikke får fikset alt av slike ting i spill? Dragon Age Origins har en del sånt noen steder. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg var litt trøtt i går. Det jeg mente var, er dette normalt? Eller har jeg bare for kresne øyne? Jeg merker ALT av slik, fra jaggies, til disse hvite pixel aktige prikkene. Og det hvite som gjør at man nesten kan se igjennom et objekt på siden. (merk dette er ikke alle spill) Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Skal få se om jeg får fikset noe screenshot Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) I denne videoen her kan man se det på GTA lost and damned, spol til rundt 1.44 og følg med på den døren man kan gå ut, på venstre side vil det dukke opp en hvit linje det som faktisk er fra lyset på utsiden: Dette bilde er fra Far Cry 2, spillet er nok slik uten AA. Men hva er det svarte på bilen? (dårlig konstruert pixel?) og den hvite lille prikken som er på hjulet? Det andre vet jeg er jaggies eller alasing som det vel heter Endret 25. januar 2010 av gamerman Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Sikkert sært men jeg har alltid merket slikt i spill og lurer på om det er sånn det skal være eller om jeg bare merker for mange "feil"? Jeg sier ikke at det må fikses, bare spør om det skal være slik Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 vel, hvis du sitter og ser på det, kan man bli gærn. Det er slik i alle spill hvis du kikker etter det. Game on. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 vel, hvis du sitter og ser på det, kan man bli gærn.Det er slik i alle spill hvis du kikker etter det. Game on. Takk for svar ! Du merket det i videoen på GTA 4 og? Da er det game on ja ^_^ Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Det som gjør det er mangelen på anti aliasing på konsollen (Pga hardware begrensinger). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå