Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Erfaringer ang. Tannbleking?

tullas

Anbefalte innlegg

Jeg skal bleke tennene mine. Jeg røyker ikke, eller drikker kaffe men alikevel så er ikke tennene mine så hvite som jeg ønsker de skal være. Så lurer jeg på noen av deres erfaringer om tannbleking. Noen som har en tannlege og annbefale i Oslo området eller noen produkter som faktisk fungerer? Har lyst på SYNLIGE hvite tenner, men finner så mye tull på nettet. =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke finn på å kjøpe noe vidundermiddel fra eBay som 14-årige jenter anbefaler på bloggene sine for å gjøre det selv. Det er uhyre viktig at tannlegen ser over at du ikke har noen hull eller andre ulumskheter i munnen før man bruker hvilket som helst blekemiddel. Etter du har forsikret deg om dette, kan du kjøpe et "kit" hos tannlegen din å gjøre det hjemme. Pass på å ikke overdrive, da emaljen kan slites vekk og du kan få "gjennomsiktige" tenner.

Hilsen tannlegesønn.

Lenke til kommentar
Ikke finn på å kjøpe noe vidundermiddel fra eBay som 14-årige jenter anbefaler på bloggene sine for å gjøre det selv. Det er uhyre viktig at tannlegen ser over at du ikke har noen hull eller andre ulumskheter i munnen før man bruker hvilket som helst blekemiddel. Etter du har forsikret deg om dette, kan du kjøpe et "kit" hos tannlegen din å gjøre det hjemme. Pass på å ikke overdrive, da emaljen kan slites vekk og du kan få "gjennomsiktige" tenner.

Hilsen tannlegesønn.

Jepp, var hos tannlegen forgie uke og hadde null hull. Men tannlegen min nekter å utføre tannbleking og lurte derfor på ett trygt sted i Oslo å gjøre det. Takk for tips :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...