bevertann Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Hei! Jeg sitter på et GeForce 7600GT med 3 utganger: 2 DVI og en S-Video. Jeg bruker alle tre (alternerer med to aktive om gangen), men skulle ønske det var mulig å bruke alle tre samtidig? Når jeg velger f.eks alle tre i NVIDIA kontrollpanelet, blir den ikke noe særlig glad. (Se bilde) Er det noen som vet om en metode eller applikasjon eller noe som tillater deg å kjøre 3 skjermer på en og samme gang? Jeg kjører Windows XP SP3. På forhånd takk! Endret 25. januar 2010 av bevertann Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Det enkleste er å kjøpe enda et skjermkort, gjerne ett til 300,-. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Utenom ATi sin Eyefinity er det stortsett maks 2 skjermer per skjermkort utenom Matrox sine kort slik som Parhelia. Men, du kan få til flere om du har flere skjermkort i maskinen. Om dette ikke ønskelig, så må du nok anskaffe deg aktivt adapter og ett Radeon 5xxx kort med eyefinity. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå